Facebook fête aujourd'hui son 10e anniversaire, ce qui est toute une époque dans le monde de la technologie. Aujourd’hui, il est difficile d’imaginer une vie sociale en ligne sans ce réseau social. Et le futur ?
10 années je vsekakor mejnik, pri katerem se bo moral tudi slavni Marc Zuckerberg, le fondateur Facebook-a ozreti nazaj in vsekakor razmisliti o prihodnosti svojega podjetja. Facebook ni več študenstski projekt, temveč projekt, katerega uporabniki skupaj tvorijo prebivalstvo največje države na svetu, skupaj danes že 1,2 milijade uporabnikov. Na njega pa dnevno nalagajo milijarde različnih delčkov informacij in vsebin. Ter na njem preživijo največ odmerjenega časa na internetu.
Danes objavljena napoved – pogleda nazaj – zgodovinske časovnice vašega življenja
Facebook pri 10. letih izgublja svoj “cool”
Facebook se ukvarja s tipičnim sindromom družb, ki postajajo pre-velike in v katerih so hitre spremembe težje. Tudi iz tega razloga je pred dvema letoma močno zamujal pri razvoju mobilnih aplikacij, kar pa se je v zadnjem letu izboljšuje. Filozofija “mobile first“, ki jo je sprejel za svojo tudi Marc Zuckerberg, odpira vrata novim generacijam uporabnikov, katerim je mobilna pametna naprava prvi stik z lastnim internetom. Pa vendar se zdi, da Facebook izgublja svoj “cool” pri tej najbolj pomembni generacij mladih. Generaciji, ki Facebook-u garantira naslednjih 10 let, oziroma prihodnost. Usip droite te generacije je po mnenju sociologov popolnoma normalna stvar, saj se nove generacije vselej upirajo standardom in normam starejših generacij. Ta mladostniški upor išče nove komunikacijske poti in načine. In tudi zaradi tega dejstva pri Facebook-u niso pretirano zaskrbljeni zaradi določenih kazalnikov, ki ne odražajo pozitivnih trendov.
Lire aussi : Ali Facebook izgublja svoj cool?!
Preživetje tudi z nakupom – kul – projektov
Facebook ve, da sebe ne more predrugačiti po okusu vseh, zato je vseskozi na preži za zanimivimi projekti. Tako je eden njegovih največjih nakupov v zadnjih letih “Instagram“, kljub dejstvu, da so ga kupili ostal popolnoma samostojen projekt na svojem področju. Želja po nakupu kul projektov se kaže tudi pri poizkusu nakupa, pri najstnikih izjemno popularne aplikacije, SnapChat, za katero je Facebook ponudil 3 milijarde dolarjev – ja prav ste slišali. In bili zavrnjeni s strani lastnika aplikacije SnapChat.
Zaslužki družbe letijo v nebo
7.7 milijarde dolarjev prihodkov v letu 2013 ter visoki dobički in trend rasti prihodkov, ki je izjemen, podjetju ta hip zagotavljajo tolikšno mero prihodkov, da pri Facebook lahko udobno razmišljajo o strateških potezah in že v samem štartu kupijo kogar koli, ki bi jih lahko na kakršen koli način ogrožal. Hkrati pa razvijajo nove veje projekta kot je aplikacija “Paper”, ki je na voljo od včeraj.
Preberite tudi: Facebook a annoncé la nouvelle application Paper
Preberite tudi: Visiter 7 géants du web : Facebook
Mark Zuckerberg ob 10 letnici – Facebook-a