fbpx

Fashion Week : 5 vérités surprenantes sur la fashion week

Semaine de la mode

Bien que les médias sociaux aient complètement transformé la Fashion Week et rapproché les événements de mode des principales capitales de la mode du grand public, il reste encore beaucoup de choses cachées et invisibles. Voici 5 vérités surprenantes sur la fashion week que peu de gens connaissent…

Tudi če modnemu dogajanju na tednih mode sledite prek različnih medijev, ne morete opaziti vsega, kar se skriva v ozadju. Tukaj je nekaj zanimivih resnic o tednu mode, za katere morda še niste slišali …

EN SAVOIR PLUS: Liebeskind Berlin / Ljubljana / Quelle est la raison pour laquelle soudainement toutes les femmes slovènes veulent un nouveau sac à main

1. Modne revije se nikoli ne začnejo pravočasno

Modne revije na tednih mode se začnejo vsaj pol ure po predvidenem času na vabilu. To dovoljuje dovolj časa, da vsi pomembni povabljeni zagotovo pridejo pred začetkom dogajanja.

2. Anna Wintour je posedena pred drugimi

Urednica revije Vogue ima na tednu mode prednost pred vsemi drugimi. Preden je preostalim povabljencem dovoljen vstop, Anna že sedi na svojem mestu in se tako elegantno izogne medijskemu cirkusu v preddverju.

3. V prvi vrsti ni dovoljeno imeti prekrižanih nog

Dame v prvih vrstah modnih revij imajo prekrižane noge le do začetka šova. Med modno revijo namreč prekrižane noge ovirajo fotografe pri delu, saj dvignjena kolena na fotografijah niso estetske.

4. Modni oblikovalci obdarujejo povabljene

Na sedežih v prvi in drugi vrsti obiskovalce po navadi pričakajo majhne pozornosti, ki jih v ličnih vrečkah tam zanje pustijo modni oblikovalci (oziroma njihovi PR-ovci).

5. Prosta sedišča

Na modne revije le redko pridejo vsi povabljeni, zato se velikokrat zgodi, da se lahko usedejo tudi tisti, ki naj bi jim sicer pripadalo zgolj stojišče.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.