fbpx

Le film "The Interview" a obtenu une note de 10 sur IMDb en raison de menaces

IMDb, abréviation de Internet Movie Database, est considérée comme l'une des plus importantes institutions cinématographiques en ligne. C'est une source irremplaçable pour tous les cinéphiles et autres à la recherche d'une opinion crédible mais populaire. Sa liste des 250 films les mieux notés a un statut très particulier, qui est toujours commandé par "The Shawshank Redemption", mais est menacé d'être détrôné par le controversé "The Interview", un film qui n'est jamais sorti en salles. et les menaces terroristes l'ont rendu célèbre.

”The Interview” je Kim Kardashian filmov. Slaven zaradi slave same, film brez pravih talentov, ki ga je v soj žarometov butnil internet. Le da v tem primeru to niso bili žgečkljivi posnetki, pač pa teroristične des menaces neznanih hekerjev in Kim kot moški. Odličen PR? Namreč vse bolj rado se zgodi, da film zaslovi po vsem drugem kot odlični igri ali scenariju, ki vse bolj postajata drugotnega pomena. In noben film v zadnjih letih ni dvignil toliko prahu in povzročil toliko controverse kot ”The Interview”, ki je zakuhal mednarodni incident in čez lužo veselo praži pravice o svobodi izražanja.

James Franco in Randall Park kot Kim Džong Un.
James Franco in Randall Park kot Kim Džong Un.

Gre za parodijo o severnokorejskem diktatorju Kim Jong Un, a bilo bi preveč očitno in ubopano, da bi grožnje s terorističnimi napadi na kinodvorane, ki so bodo drznile predvajati film (premiera je bila predvidena 25. decembra in naj bi se po zadnjih podatkih nekje celo zgodila), prišle direktno iz njegovih soban, ki se sicer kopajo v filmih hollywoodske produkcije. Tako so to storili hekerji. Filmska družba Sony, ki si lasti pravice nad filmom, je na razočaranje gledalcev stisnila rep med noge in film potem, ko so se predvajanju odpovedale manjše in večje ameriške verige kinooperaterjev (ki se niso umaknile zaradi groženj, pač pa, ker so jim odvetniki dali pravni pouk, da bodo odgovorne za morebitne žrtve), povsem umaknila z agende.

Bomo kdaj videli ''The Interview''? Če ne že v kinodvoranah pa morda vsaj na YouTubu?
Bomo kdaj videli ”The Interview”? Če ne že v kinodvoranah pa morda vsaj na YouTubu?

A najboljše stvari so prepovedane stvari in ljudje so na prepoved in umik odgovorili na svoj način. Niso šli na ulice. Šli pa so na IMDb, že več kot 35 tisoč njih, in tam filmu plebiscitarno, v znak protesta, podelilo oceno 10. Zdi se, da bo število z dneva v dan samo naraščalo in da bo vse več ljudi prihajalo s ”transparentom” 10, in to vse dokler Sony filma ne spusti v javnost.

EN SAVOIR PLUS: Films de Noël interdits aux enfants

James Franco in Seth Rogen sta poskrbela že za marsikatero kontroverznost. Med drugim sta posnela videospot ''Bound 3'', ki je parodija spota ''Bound 2'' Kanye Westa in njegove žene Kim Kardashian.
James Franco in Seth Rogen sta poskrbela že za marsikatero kontroverznost. Med drugim sta posnela videospot ”Bound 3”, ki je parodija spota ”Bound 2” Kanye Westa in njegove žene Kim Kardashian.

Z oceno pa filmofili jasno ne izražajo ocene filma, gre za neko drugo sporočilo, ki pa je jasno in glasno- hočemo videti ”The Interview”! Profesionalni kritiki, ki so ga dejansko videli, seveda do njega niso bili tako prizanesljivi in so ga raztrgali. Med drugim so dejali, da je še en film v hollywoodskem nizu filmov, ki poneumlja, ki je otročji, neokusen in nas zasipava z butastimi šalami. ”Kaznilnici odrešitve” se torej ni bati, da bi ga James Franco in Seth Rogen dejansko stala prvega mesta (da bo prilezel tja, bo moral pojesti še precej žgancev, beri nabrati še lepo število desetic, saj šele določeno število glasov daje pravo kredibilnost oceni), a dokler filma ”The Interview” ne ”odreši” Sony (kar očitno vendarle bo) in si najde dom (tudi tega očitno je), bo verjetno ostal najbolje ocenjeni film, če vseh časov, pa bo pokazal čas.

Plus d'information

Plus d'information: 
IMDB

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.