fbpx

Un jouet avec lequel nous sommes en contact permanent avec l'enfant

Mailmen je ime igrači, Toymail pa aplikaciji. In ne, ne gre še za eno pogruntavščino, ki otroka enostavno posede pred ekran. S to igračo boste z otrokom v stiku kadar koli in od kjer koli, saj boste lahko prek nje otroku pošiljali glasovna sporočila, ki jih bo malček slišal na zabaven način.

Informations de base
Marque
Toymail
Modèle
Le prix
42,6€
Boutique

Toymail ni še ena igrača, ki otroka enostavno postavi prek ekran. Meniva, da obstaja boljša pot razvoja tehnologije za otroke in to takšna, ki naredi otroka družabnega”, pravita najboljši prijateljici Gauri Nanda et Audry Hill, ki sta si izmislili Toymail. Njuno mnenje je, da preživimo preveč čas za ekrani, izolirani od družbe.

In ker se to začne že v otroških letih, sta si izmislili družabno sodobno igračo, v prvi vrsti pa sta izhajali iz svoje lastne potrebe. Gauri je namreč želela ustvariti igračo, ki ji bo pomagala ostati povezana z otroki svoje najboljše prijateljice Audry, da bi jim na primer vedno lahko povedala, da jih ima rada.

Najprej sta tako ustvarili malega Mailmen-a. Nato sta razvili še aplikacijo Toymail, prek katere se posameznik par téléphone intelligent poveže z otroci, ki jih pozna, in jim pošlje sporočila na njihovo igračo. To je lahko glasovno sporočilo ali e-mail, le da je veliko bolj amusant in veliko bolj prilagojen otroku, kot so klasična internetna oziroma SMS sporočila.

Ker gre vendarle za igračo, ki mora biti amusant, se glasovi pri predvajanju skozi filter spremenijo in otroku prinesejo poleg sporočila še pravo une dose de rire. Na Mailmen-a se lahko povežemo tudi v brezžičnem omrežju, tako da lahko sporočila pošljemo kadar koli in od kjer koli. Otroci pa lahko Ils répondent neposredno prek Mailmana, saj bo aplikacija Toymail bo sporočila shranila tako, da bo otrokov odgovor mogoče poslušati prek pametnega telefona.

Ne gre torej za še eno govorečo igračo, ampak za priročno dvosmerno komunikacijo. In za igračo, ki je spontana in je nikoli ne moremo vnaprej predvideti, saj vsak trenutek lahko zaigra novo in drugačno sporočilo.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.