Sous le nom de Sorento, la plupart des gens connaissent déjà le plus gros SUV de la marque coréenne en pleine croissance Kia, qui prépare la troisième génération de ce modèle pour l'automne. Celui-ci s'est développé et, en termes de dimensions, s'est rapproché de la concurrence haut de gamme parmi les SUV de taille moyenne, et a par conséquent obtenu des moteurs plus puissants, ainsi que plus d'équipements et de technologies avancées à l'intérieur.
Sorento tretje generacije je v dolžino zrasel za presque 10 centimètres, sedaj meri 4,78 metra, medosje je podaljšano kar za osem centimetrov, več ga je tudi v širino in višino. Oblikovno gledano nadaljuje vizijo Petra Schreyerja in njegovega značilnega “tigrovega nosu”, kot se je prijelo ime značilne podobe prednjega dela vozil te korejske znamke, obenem pa nadgrajuje obliko aktualne generacije sorenta, s katerim je sorodnost lepo vidna. Ozka svetila se tako zarezujejo globoko proti sredini blatnikov, streha nežno pada proti zadku, zadnji del pa zaznamujeta Lumières LED, ki malenkost spominjajo na tiste pri audiju Q7, športno noto pa mu daje lepo viden spojler nad prtljažnimi vrati.
EN SAVOIR PLUS: Test Kia pro_cee`d - le look parfait d'un coupé sport
Korejci so predvsem glede izgleda in vsebin v notranjosti še precej skopi, bodo pa v prihodnjih tednih na splet zagotovo pricurljale tudi slike potniške kabine. Bi pa naj ta bila zelo prostorna in ponujala veliko novih vsebin v obliki napredne tehnike in asistenčnih sistemov. S fotografij zunanjosti je med drugim vidna kamera na prednjem delu, zato lahko ugibamo, da bo avto poznal “ptičjo perspektivo” nadzora nad okolico, po bočnih senzorjih sodeč pa mu ne bo tuje niti samodejno parkiranje.
Tudi glede pogona je še malo znanega, gotovo pa bodo vsi motorji v skladu z euro6 naravovarstvenim standardom, pričakujemo lahko 2,0 in 2,2 dizle, pa tudi version hybride. V Južni Koreji prodaja steče že konec meseca, pri nas naj bi nekje do konca leta.