Les Chinois visent à nouveau le titre de « premier au monde », cette fois avec le train sans conducteur ART, qui est à la fois un bus, un tramway et un train. Il ne roule pas sur des pistes, mais sur ce qui sera des lignes blanches sur la route.
ART moyens Autonomous Rail Rapid Transit, njegov izdelovalec, kitajsko železniško podjetje CRRC, pa je vozilo že poimenovalo ‘pametni avtobus’. Avtonomni vlak, torej vlak brez voznika, je dolg 30 metrov in v celoti deluje na električno energijo. Z eno polnitvijo lahko prevozi tudi več kot 40 kilometrov in, kar je najbolj zanimivo, ne vozi po tirnicah, pač po belih črtah na cesti. ‘Virtualni progi’ tako sledi s pomočjo capteurs.
EN SAVOIR PLUS: NAJBOLJ LUKSUZNI VLAK NA SVETU JE JAPONSKI VLAK SHIKI-SHIMA
Prvi model lahko v tri vagone accepte 300 passagers (prihodnji modeli naj bi sprejeli 500 potnikov). Namenjen je tistim mestom, ki si na primer ne morejo privoščiti izjemno drage podzemne železnice ali pa tramvajev. Samo za primerjavo: gradnja kilometra podzemne železnice stane tudi do 102 milijona ameriških dolarjev, medtem ko naj bi gradnja proge za ART vozilo stala okoli 2 milijona ameriških dolarjev.
Prva linija (6,5 kilometra) bo potekala v kitajskem mestu Džudžov, obratovati pa naj bi začela leta 2018.
Galerija – ART: Kitajski vlak brez voznika, ki vozi po belih črtah na cesti
Plus d'information:
crrcgc.cc