fbpx

Les plus grosses erreurs hôtelières que vous ne devriez vraiment pas vous permettre

Si l'hôtel dans lequel vous avez choisi de séjourner pendant vos vacances ne vous a pas encore déçu, vous avez de la chance lorsqu'il s'agit de choisir votre hébergement. Cela ne s'applique certainement pas aux personnes qui ont eu des surprises extrêmement désagréables dans les hôtels. Voici les plus grosses erreurs hôtelières que vous ne devriez vraiment pas commettre.

Pogosto se zgodi, da hoteli, ki jih izberemo za naše počitnikovanje, ne zadovoljijo naših zahtev. Kritike gostov se ponavadi vrtijo okoli lokacije hotela, velikosti sob, postrežbe, ponudbe hrane in čistoče. Takšne ali drugačne pomankljivosti resda znižajo ocena hotela, a vseeno niso dovolj absurdne, da bi jih uvrstili na seznam največjih napak.

V nadaljevanju sledijo največji hotelski spodrsljaji, ob katerih boste ostali brez besed.

1. Sporočilo pod rjuho

Sporočilo pod rjuho
Sporočilo pod rjuho

Gost, ki je svoje počitnice preživljal v hotelu, ki je del hotelske verige Wyndham Hotel, je pod odejo našel skrb vzbujajoče sporočilo. Na njem je pisalo: “Če bereš to, niso zamenjali rjuh.”

2. Umivalnik

Umivalnik
Umivalnik

Obisk Helsinkov bo temu turistu ostal v posebnem spominu. V kopalnici 4-zvezdničnega hotela Scandic Helsinki ga je namreč pričakal umivalnik nenavadnega dizajna.

3. Zabavna navodila za prvo pomoč na Tajskem

Navodila za oživljanje na Tajskem
Navodila za oživljanje na Tajskem

Ali veste, koliko ljudi letno umre od mehkih bradavičk? Tudi mi ne.

4. Držalo za toaletni papir

Držalo za toaletni papir
Držalo za toaletni papir

Kaj storiti, če na školjki opravljate veliko potrebo, rolica toaletnega papira pa se nahaja na drugi strani kopalnice? S tem vprašanjem se je moral soočiti obiskovalec hotela Courtyard Marriot.

5. Ujet v tuš kabini

Ujet v tuš kabini
Ujet v tuš kabini

Za zgodbe, v katerih so ljudje obtičali na stranišču, ste verjetno že slišali. Manj pogoste so tiste, ko nesrečnež ostane ujet v tuš kabini. To se je zgodilu temu moškemu, ki je ob pomoči hotelskega osebja na svobodo prišel po šele treh urah.

6. Zasilni izhod

Zasilni izhod
Zasilni izhod

Le upamo lahko, da je v tem hotelu na voljo še nekaj zasilnih izhodov. Na tega se pač ni najbolje zanašati …

7. Edinstven izhod na balkon

Edinstven izhod na balkon
Edinstven izhod na balkon

Le kaj je moral misliti arhitekt, odgovoren za zasnovo sob v tem hotelu?

8. Motivacijski citat

Motivacijski citat
Motivacijski citat

Na stenah mnogih hotelov lahko opazimo različne motivacijske citate. Opremljevalci tega hotela so na tapeto, ki krasi steno v sobi, očitno pozabili vstaviti besedilo.

9. Napis v tuš kabini

Napis v tuš kabini
Napis v tuš kabini

Pri opremljanju hotela se ni priporočljivo zanašati na Googlov prevajalnik. Živ dokaz za to je hotel na Kitajskem, v katerem je presenečenega gosta v tuš kabini pričakal napis, ki v prevodu pomeni ‘padite pazljivo’.

10. Prijazen vhod v hotelsko sobo

Prijazen vhod v hotelsko sobo
Prijazen vhod v hotelsko sobo

Ob pogledu na to fotografijo, posneto v hotelu v ameriškem San Franciscu, se je vredno vprašati, čemu služi ograja. Ali je res namenjena pomoči pri vzpenjanju po stopnicah ali pa goste, ki bivajo v sobi na vrhu stopnišča, ščiti pred padcem v neznano?

11. Sobna strežba

Sobna strežba
Sobna strežba

Zajtrk v sobi si je ta obiskovalec ameriškega motela verjetno predstavljal nekoliko drugače. Obrok, za katerega je moral odšteti 15 dolarjev (preračunano približno 13 evrov), je med drugim vključeval toaster in 2-litrsko embalažo mleka.

12. Umetnina nad WC-jem

Umetnina nad WC-jem
Umetnina nad WC-jem
Ob pogledu na to umetnino vas bo najbrž minil ves apetit, ki ga še imate.

13. Stena v prostoru za zajtrk

Stena v prostoru za zajtrk
Stena v prostoru za zajtrk

Ta umetnina se imenuje ‘Sramne dlake izpod tuša’, njena vrednost pa se ocenjuje na okoli 250 tisoč evrov. Originalno delo Pisscasa.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.