La nouvelle génération de l'Opel Meriva, qui sera livrée aux premiers clients slovènes fin juin (les précommandes sont déjà en cours de collecte), va certainement bousculer les cartes dans le segment des monospaces compacts. Le fil conducteur que les concepteurs et ingénieurs d'Opel avaient en tête est la flexibilité tout en gardant l'ergonomie à l'esprit. Quand nous nous sommes rencontrés pour la première fois à...
Nova generacija Oplove merive, ki bo prvi slovenskim kupcem dobavljena konec junija (prednaročila se že zbirajo), bo zagotovo premešala karte v segmentu kompaktnih enoprostorskih avtomobilov. Rdeča nit, ki so jo imeli v mislih Oplovi oblikovalci in inženirji, je prilagodljivost z mislijo na ergonomijo. Ko smo se prvič v živo srečali z novinko, ki je v primerjavi s predhodnico zrasla, so nas takoj navdušila njena zadnja vrata, imenovana FlexDoors, ki so za razliko od običajnih vpeta v zadnjem stebričku in se odpirajo nazaj. Novi sistem odpiranja vrat –odprejo se vse do 84 stopinj – predvsem olajša dostop potnikom na zadnjo klop, veseli pa jo bodo tudi mladi starši, saj bo njihov malček ob vkrcavanju prav zaradi teh vrat bolj pod nadzorom. Tudi sicer je sedenje tako zadaj kot spredaj udobno tudi na daljših progah,še posebej, kadar so vgrajeni ortopedski sedeži AGR, ki nosijo certifikat istoimenskega nemškega združenja za zdravo hrbtenico. Slednji je podelil certifikat tudi elementom merive, kot so: FlexDoors, FlexSpace (sistem zlaganja in prilagajanja zadnjih sedežev) in FlexFix (opcijsko stojalo za kolo, skrito v zadnjem odbijaču). Omenimo še sredinsko konzolo FlexRail, ki omogoča poljubno postavljanje različnih shranjevalnih površin na posebni tirnici. Kupci bodo lahko izbirali med tremi bencinskimi (74, 88 in 103 kW – zadnja dva imata turbo puhalo) in petimi dizelskimi motorji (55, 70, 74, 81 in 96 kW). Vsi bodo ustrezali strogemu standardu Euro 5. Zapišimo še, da bomo za merivo v Sloveniji odšteli od 13.990 evrov naprej.