fbpx

Nissan Xmotion Concept : entre science-fiction et sérénité

Nissan Xmotion Concept

Le Nissan Xmotion a un nom inhabituel et vous le prononcerez certainement mal la première fois. Le nom ne se prononce pas avec la lettre X, car ce X signifie « croix ». On pourrait ainsi dire que le concept de Nissan porte le nom de « crossover émotionnel ».

Nissan s Xmotion Conceptom eksperimentira z dodajanjem gladkih in bolj aerodinamičnih površin. Vitke linije s koncepta namerava Nissan od leta 2020 dalje uporabljati na svojih prihodnjih križancih in SUV-jih. Če jim bo ta prenos linij uspel v takšni meri, kot jim je na konceptu, si lahko v prihodnje obetamo še kako privlačne Nissanove avtomobile. Na prednjem delu Nissana Xmotion izstopa maska v obliki črke V, ki jo še dodatno poudarijo žarometi v obliki črke U, zaradi katerih se avtomobil zdi še bolj širok, kot je v resnici. Koloteki in odbijači so narejeni iz fibre de carbone, posebna barva pa še dodatno poudarja linije koncepta.

V notranjosti Xmotion ponuja dovolj prostora za 6 personnes, ki sedijo v treh vrstah. V vrsti sta tako po dva sedeža, med njimi pa teče osrednja konzola. V potniški kabini zasledimo mnogo elementov japonske kulture. Za primer, spodnji del armaturne plošče je narejen iz bois in je z japonsko tehniko skladanja sestavljen brez lepila, vijakov ali česa podobnega. Poleg tega se ob zagonu informacijsko-zabavnega sistema na zaslonu prikaže vsem poznani japonski krap oziroma koi. Rdeče in belo oblazinjenje poleg kontrasta ponazarja še podobo japonske zastave. O motorjih ni nobenih podatkov, saj gre v primeru Nissanovega koncepta Xmotion zgolj za vizualno predstavitev in pogled v Nissanovo bližnjo prihodnost oblikovanja.

PRBERITE ŠE: NISSAN STAR WARS: AVTOMOBILI, KI BI SI JIH ŽELELI VSI OBOŽEVALCI VOJNE ZVEZD

Galerija slik: Nissan Xmotion Concept

Plus d'information

Plus d'information:
nissanusa.com

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.