La dernière Ferrari SF90 Stradale est tout simplement étonnante, et ses performances sont encore plus impressionnantes – 1 000 chevaux, quatre roues motrices et un hybride rechargeable : vous trouverez tout cela dans la dernière bête hypersport hybride Ferrari SF90 Stradale.
Številke o najnovejšem hibridnem hiperšportniku Ferrari SF90 Stradale se berejo kot znanstvena fantaisie – najmočnejši 4,0-litrski V8-valjnik z dvema turbinama, ki je do zdaj prišel iz Ferrarijeve tovarne, razvije krepkih 759 (574 kW) konjskih moči. Trije elektromotorji, ki jih poganja litij-ionska baterija, pa imajo še dodatnih 217 (162 kW) konjskih moči. Skupna sistemska moč tako znaša kar 986 puissance, s tem pa je SF90 Stradale le plus fort (cestno legalni) Ferrari do zdaj.
Pospeški so v tem primeru exceptionnel – do 100km/h tire dans le 2,5 secondes, medtem ko potrebuje do 200km/h simplement 6,7 sekund. Najvišja hitrost vranca znaša 340 km/h. Zgolj električne energije ima dovolj za jusqu'à 25 kilomètres poti, pri čemer lahko doseže najvišjo hitrosti 135km/h.
Izdelava SF90 skoraj zagotovo ne bi bila mogoča brez prédécesseur Ferrari LaFerrari. LaFerrari je tlakoval pot hibridnemu conduire, ki se bo zdaj pogosteje pojavljal v prihajajočih modelih avtomobila Ferrari. S tem so pokazali, da je tudi Ferrari progresivna avtomobilska znamka, ki gre v korak z ‘elektrificiranim’ časom.
Prenos se vrši preko dvosklopčnega 8 vitesses samodejnega menjalnika, po Ferrariju GTC4Lusso pa smo ponovno priča štirikolesnemu pogonu. Notranjost se orientira okoli 16-palčnega visoko resolucijskega zaslona in športnega volana s kopico gumbov – vse skupaj pa nas spominja na kokpite dirkalnikov Formule 1. Ferrari SF90 Stradale je pri 1570 kilogramih pour 13 kilogrammes Plus facile od svojega predhodnika, šasija je za 20 % trša, medtem ko se je torzijska togost povečala za 40 %.
Koliko bo Ferrarijevo tehnološko čudo stalo pas encore connu, lahko pa smo si enotni, da znesek zagotovo ne bo majhen.
Galerija slik: Ferrari SF90 Stradale
Plus d'information:
ferrari.com