La Nissan Leaf est la voiture électrique la plus vendue au monde. Elle a été introduite sur le marché pour la première fois en 2010 et plus de 280 000 Leaf ont été vendues jusqu'à présent. Après la Tesla Model 3, l’arrivée de la nouvelle Nissan Leaf est certainement l’une des nouveautés électriques les plus importantes. La nouvelle Nissan Leaf (2018) propose ainsi des innovations technologiques, une plus grande autonomie et un tout nouveau design.
Nissan je s predstavitvijo novega Feuille de Nissan odlašal kar nekaj časa, za nekatere mogoče celo predolgo. A zdaj je tu in iz videnega lahko sklepamo, da si pri Nissanu niso želeli samo njegove zamenjave, temveč želijo z novincem ostati na prvem mestu med električnimi avtomobili. To je s prihodom Tesla in drugih proizvajalcev električnih avtomobilov postalo težje, nikakor pa nemogoče.
Nova generacija Nissan Leafa bo na voljo z dvema baterijama avec capacité 40kWh et 60kWh. S prvo naj bi bilo moč prevoziti okoli 378 kilometrov po NEDC-ciklu. Močnejša naj bi omogočala doseganje razdalj prek 400 kilomètres daleč, a uradnih meritev žal še ni. Elektromotor ostaja enak kot na dosedanjem Leafu, tj. z močjo 110kW, a je bil prilagojen in gre zdaj več moči v kolesa. Končna moč tako znaša 147 chevaux. 40-kilovatna baterija se prek običajne domače vtičnice polni 8 pour 16 heures, s pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80 % polna v 40 minutes. Najvišja hitrost je še vedno omejena na 144 km/h.
Dizajn novega Nissan Leafa je občutno spremenjen, tako zunanji kot notranji. Pri Nissanu so bili pozorni na pomanjkljivosti prejšnjega modela, kot je recimo priključek za polnjenje avtomobila. Ta ima zdaj spremenjeni kot navzgor, kar pomeni, da se vam ni več treba sklanjati, ko želite “priklopiti” avtomobil. Najbolj opazna novost je tako imenovano e-pédale. Funkcijo vklopimo s pritiskom na gumb, s tem pa stopalko za gas hkrati spremenimo še v stopalko za zavoro. Sistem namreč deluje z uporabo regenerativne sile. Za dodajanje hitrosti stopalko pritisnemo, za zaviranje umaknemo nogo z nje. Sliši se komplicirano, ampak temu ni tako. Tudi nevešči vozniki se bodo tega hitro priučili. Omenimo lahko še funkcijo ProPILOT, ki je že Nissanov korak proti conduite autonome in se lahko skoraj sam vozi po sredini avtocestnega pasu.
PREBERITE ŠE: NISSAN ROGUE TRAIL WARRIOR: KJER SE POT ZA VEČINO KONČA, SE ZANJ ŠELE ZAČNE
Nissan Leaf bo na slovenskem trgu na voljo spomladi 2018, na trg pa vstopa suvereno in zelo samozavesten.
Galerija slik: Nissan Leaf
Plus d'information:
nissannews.com