Le nouveau Peugeot 5008 a rejoint les rangs des crossovers. Désormais, ce n'est plus un monospace familial, car il ressemble plus à un SUV qu'à un monospace typique. Néanmoins, il reste extrêmement utile. Peugeot emboîte ainsi le pas à Renault et au modèle Espace, et la seconde génération de la 5008 s'éloigne des paradigmes de la monoplace vers les crossovers familiaux. Il est équipé d'un éclairage d'ambiance.
Pozabite na model Peugeot 5008 kot na družinskega enoprostorca, novi Peugeot 5008 c'est un croisement, ki se je oblikovno zelo približal športnemu terencu Peugeot 3008. Od predhodnika je daljši za 11 centimetrov, poredil pa se je za 16,5 centimetra. V višino ni zrasel in tako ostaja pri 1,64 metra višine.
Armaturna plošča novega Peugeota je digitalno zasnovana. Krasi jo 12,3-palčni digitalni zaslon i-cockpit, na sredinski konzoli pa počiva écran tactile de 8 pouces. Volan je značilno majhen, po novem pa je serijskih sedem in ne več pet sedežev. Zadnja dva tehtata manj kot 11 kilogrammes za karseda lahko odstranjevanje. Vse tri vrste imajo pet stopenj naklona in tri sidrišča za otroške sedeže, se premikajo vzdolžno, na voljo pa je tudi massage. Če Peugeot 5008 šteje pet sedežev, prtljažni prostor šteje 1060 litrov, če poleg tretje pade še druga vrsta, prostornina naraste na 1124 litrov. Če po ‘buči mahnemo’ še sovoznikov sedež, lahko pohrusta 3,2-metrske predmete. Zadek je posekan in ima edinstven prehod s stekel v svetila. Dražji paketi bodo imeli električno dvižna prtljažna vrata, ki jih bomo aktivirali z brco pod odbijač.
Il est équipé de 360-stopinjsko kamero, sistemom Advanced Grip Control (pomaga v primeru slabšega oprijema cestišča) in paleto varnostno-asistenčnih sistemov, kot so prepoznavanje prometnih znakov, opozarjanje pred vozili v mrtvem kotu, aktivni tempomat, samodejno zaviranje v sili … Postavljen je na platformo EMP2, ki si jo deli z modelom 3008, le da je ta precej večja.
EN SAVOIR PLUS: Airbus H160 : Peugeot avec l'hélicoptère du futur
S čim so zapolnili luknjo pod pokrovom za motor? V ponudbi najdemo bencinski 1,2- in 1,6-litrski turbomotor ter dizelske 1,6- in dva 2-litrska motorja. Moč na prednja kolesa (vendarle ni zares SUV) prenaša bodisi manuelle à 6 vitesses bodisi samodejni menjalnik. Novi Peugeot 5008 bo javnosti prvič predstavljen na oktobrskem avtosalonu v Parizu.
Novi Peugeot 5008:
Plus d'information:
peugeot.com