Le successeur de l'Opel Astra OPC était très attendu, mais nous avons eu une grosse surprise. Au lieu de l'Astra bondée, Opel a présenté une version plus efficace, plus précise et plus toxique de sa plus grande berline Insignia. Elle portera désormais le label GSi.
Opel Insignia GSi se bo od Insignie Grand Sport ločila v dovolj podrobnostih, da boste lahko v trenutku vedeli, katera izmed njiju se je ravnokar peljala mimo vas. Športna različica bo imela spremenjeni dizajn, vzmetenje, zavore in še bolj dodelano notranjost. Na zunaj jo boste prepoznali po bolj agresivnih odbijačih, bleščečih 20-palčnih platiščih, športnimi stranskimi pragovi, rdeče pobarvanimi zavornimi čeljustmi et všečnemu zadnjemu spojlerju.
Opel trdi, da je Insignia GSi na Nürburgringu hitrejša od prejšnje generacije Insignie OPC, čeprav ima GSi namesto šestih “le” štiri valje. In lahko jim mirno verjamemo, saj ima štirivaljni turbo motor avec volume de deux litres droite 260 chevaux. Poleg tega je GSi za 160 kilogramov lažji od OPC-ja, ima nižje težišče et quatre roues motrices, s tem pa več oprijema, kar zagotovo prispeva k boljšemu rezultatu na pisti. Govori se tudi o dizelski različici, ki naj bi bila na voljo v prihodnjem letu.
EN SAVOIR PLUS: OPEL INSIGNIA GRAND SPORT (2017): NAJLEPŠA INSIGNIA DO ZDAJ
V notranjosti bodo kraljevali športni usnjeni sedeži, ki bodo nudili tako udobje ob dolgih vožnjah kot tudi dober športni oprijem pri dinamični vožnji. Imeli bodo celo gretje, hlajenje in masažo, vsak izmed njih pa bo posebej izdelan za GSi-različico Insignie in bo tudi nosil izvezen GSi-emblem. V živo nam jo bodo prvič predstavili na Salon de l'automobile de Francfort v sredini en septembre. Če sklepamo po dizajnu aktualne Insignie, bo njena športna različica še večja paša za oči.
Galerija slik: Opel Insignia
Plus d'information:
opel.si