La première 911 Targa a été présentée en 1965 et a toujours été synonyme du modèle 911 choisi par les « gourmets ». Les ingénieurs ont eu l'idée du Targa lors de la course d'endurance Targa Florino, qui s'est déroulée en Sicile, près de Palerme. Les règles exigeaient un arceau de sécurité pour les cabriolets. De cette dernière, la « Targo » est immédiatement reconnaissable comme une version carrosserie de la 911, même aujourd'hui.
Porsche dopolnjuje svoj trio športnih avtomobilov. Po modelih Coupé et Cabriolet se tretja karoserijska različica nove generacije 911 prvič predstavlja tudi s pogonom na vsa kolesa in tako oznakama 911 Targa 4 in 911 Targa 4S. Glavna značilnost Targe ostaja njen inovativen, popolnoma avtomatski strešni sistem. Tako kot pri legendarni izvirni Targi depuis leta 1965, je sestavljen iz širokega nosilca Targa, premičnega strešnega dela nad sprednjimi sedeži in tipičnega zavitega zadnjega stekla. Streho je mogoče priročno odpreti in zapreti v le 19 sekundah. Avtomobil se tako v le nekaj sekundah spremeni v “cabrio”, pri tem pa je zaradi netipičenga dizajna ohranjena strukturna trdnost “vozila”.
Targo poganja šestvaljni trilitrski bokserski motor z dvojnimi turbo polnilnikom: 911 Targa 4 iztisne 283 kW (385 KM) ter v kombinaciji z opcijskim paketom Sport Chrono skoči od 0 do 100 km/h v 4,2 sekunde, kar je kar za desetino hitreje kot v prejšnji generaciji. Model z oznako Targa 4S se ponaša s 331 kW (450 ch), kar omogoča, da novi model v enakih pogojih doseže hitrost 100 km/h v samo 3,6 sekunde, kar štiri desetine hitreje kot predhodnik. Številke končne hitrosti so lepe, saj 911 Targa 4 doseže 289 km/h, medtem ko 4S doseže najvišjo hitrost kar 304 km/h.
Oba modela sta serijsko opremljena s samodejnim osemstopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. Možna pa je tudi različica ročnega menjalnika v športnem paketu Sport Chrono.
Zunanjost modela 911 Targa zaznamujejo oblikovni elementi generacije 992. V primerjavi s predhodniki njegovo karoserijo odlikuje bistveno izrazitejši kolesni lok spredaj, med LED-žarometi pa ima pokrov motorja tokrat bolj izrazito vdolbino, kar vzbuja nostalgične spomine na zasnovo prvih 911-tic. Zadaj prevladuje širši, spremenljivo podaljšani zadnji spojler, in brezhibno integriran eleganten svetlobni drog. Z izjemo sprednjega in zadnjega dela je celotna zunanja karoserija narejena iz aluminija.
Od vselej malce drugačna
Leta 1965 je 911 Targa predstavljal nov tip avtomobila. Porsche ga je prvotno tržil kot “varnostni kabriolet z zaščitnim drogom”, a se je Targa uveljavila kot ikona stila. Porsche je tako nekako v edinstveni formuli Targa uspešno združil dva svetova: svet kabrioletov s svetom kupejev.
Galerija slik: Porsche 911 Targa
Plus d'information:
porsche.si