fbpx

Couper, coincer, couper

Predstavitev umetnosti Williama S. Burroughsa je najbolje začeti kar z njegovimi besedami "Življenje so izsečki", saj so te povod za naslov razstave. Gre za prvo predstavitev pisatelja in umetnika, ki prihaja k nam iz Kunsthalle Wien na Dunaju. V gostujočih državah se je Razrezano, vrinjeno, izrezano uveljavila kot nadvse ...

Une information important
Quand?
Où?
MGLC, Grad Tivoli, Pod Turnom 3, Ljubljana
Organisateur
Événement Facebook
Frais d'entrée
od 1,70 do 3,40 evra.

Predstavitev umetnosti Williama S. Burroughsa je najbolje začeti kar z njegovimi besedami “Življenje so izsečki”, saj so te povod za naslov razstave. Gre za prvo predstavitev pisatelja in umetnika, ki prihaja k nam iz Kunsthalle Wien na Dunaju. V gostujočih državah se je Razrezano, vrinjeno, izrezano uveljavila kot nadvse privlačna razstava zaradi bogatega medijskega spleta, s katerim odlično predstavi vizionarsko moč Burroughsovega opusa. Razstava obsega tematski izbor njegovih del, ustvarjenih v različnih medijih: od zvočnih cut-upov, vizualnih kolažev in abstraktnih slik, narejenih s puško šibrovko, do redkih knjig, filmov, fotografij. Na razstavi je poseben poudarek na tehnikah kolaža in cut-upa, saj je s temi močno zaznamoval različne slavne ustvarjalce. Njegovi zgodnji eksperimenti v kolažu z vsemi možnostmi, ki so jih odpirali, so imeli tako širok vpliv na uporabo lepljenja magnetofonskega traku in obliko besedil pri številnih glasbenikih: The Beatles, Frank Zappa, Lou Reed, David Bowie, Brian Eno, Patti Smith, Laurie Anderson in Sonic Youth. Omenjene zvezde so tudi vizualno počastile svojega “idola”. Beatli so ga postavili na svojo naslovnico albuma, za R.E.M. je recitiral pesem Star Me Kitten … Avtorja bomo spoznali še prek njegovega svobodnega duha, prek druženja z ameriškimi beatniki, med katerimi sta bila Jack Kerouac in Allen Ginsberg. Nenazadnje pa razstava izpostavlja tudi njegovo idejo elektronske revolucije, ki so jo posvojili tako hipiji kot punkerji, pozneje še cybernisti.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.