Les amateurs de cabriolet retrouvent leur place, cette fois avec le modèle 308 CC de Peugeot. Le nouveau venu perpétue la tradition de ses cabriolets du segment CC avec un toit métallique rabattable qui fait de la voiture un coupé et un cabriolet à la fois. Dans le même temps, les Français ont rendu la classe de véhicules autrefois élitiste accessible à tous ceux qui le souhaitent...
Ljubitelji kabrioletov so zopet prišli na svoj račun, tokrat s Peugeotovim modelom 308 CC. Novinec nadaljuje tradicijo njihovega CC segmenta kabrioletov z zložljivo kovinsko streho, zaradi katere je avtomobil kupe in kabriolet v enem. Obenem so Francozi s tem nekdaj elitni razred vozil naredili dostopen vsem, ki želijo čutiti piš vetra. 308 CC ohranja bistvo svojega predhodnika 307 CC, ki so ga mnogi kupci kupovali tudi kot glavni družinski avtomobil. In kaj prinaša novi peugeot? Njegova notranjost prinaša doživetje prestižnih avtomobilov Grand Tourisme, ki ga dopolnjujejo elegantna ročaja vrat s plemenito kovinsko obrobo, športen volan in črno lakirana osrednja konzola. Prednja sedeža sta opremljena s šobama sistema Airwave, ki s toplim zrakom ogreva voznikov in sovoznikov vrat. Zlaganje strehe je samodejno in traja okoli 20 sekund, proces pa lahko spremljamo na barvnem zaslonu. Posebna novost je stranska varnostna blazina za zaščito glave. Prtljago bomo zlagali v prtljažnik, ki meri 465 l oziroma 266 l pri zloženi strehi. Pod motornim pokrovom sta za zdaj, ali bencinski 1,6-litrski motor s 110 kW ali 2,0-litrski dizelski HDi motor s 103 kW.