Ko ste na kolesu, imate oči običajno na cesti pred vami. Kar je edino pravilno. Garminov Varia Rearview Bike Radar pa vam podari še zadnji par oči, da lahko spremljate tudi dogajanje za vami, medtem ko ste osredotočeni na tistega pred vami. Bike Radar sicer ni Garminov otrok, saj je Garmin pred meseci kupil podjetje iKubu, ki je podoben, le da malo manj sofisticiran izdelek Backtracker ponudilo na Kickstarterju.
Garmin Varia Rearview Bike Radar služi večji varnosti kolesarjev. Kar 40 odstotkov kolesarskih nesreč s smrtnim izidom se namreč zgodi z naletom od zadaj. Naprava nadzoruje promet za kolesarjem in montirana na nosilec sedeža meri do 140 metrov daleč. Zbrane podatke pošilja sistemu Garmin Edge ali posebnemu modulu z LED diodami, ki ga namestimo na nosilec za krmilo. Služi kot dodaten par oči na hrbtu, saj kolesarja opozarja na dogajanje za njim oziroma kako hitro se mu avto približuje.
PREBERITE ŠE: Garmin Vivosmart – merilec aktivnosti s težnjo po pametni uri
Garmin Varia Rearview Bike Radar je izboljšana različica naprave Backtracker zagonskega podjetja iKubu, ki je zdaj v lasti tega ameriškega izdelovalca navigacijske opreme. Naprava pa ne služi le kolesarju, saj na previdnost z utripajočimi lučmi, katerih tempo narašča s približevanjem, opozarja tudi voznike. Sodi v družino Varia, ki ima posebne luči, ki se prilagajajo vremenskim razmeram in hitrosti. Povezane s kompatibilnim GPS sistemom pri višji hitrosti mečejo svetlobo dlje, pri nižji pa bliže, po istem principu pa se obnaša tudi zadnja luč katere moč je odvisna od agresivnosti zaviranja kolesarja.
In ja, morda Garmin Varia Rearview Bike Radar ni tako dober kot dodaten par oči na hrbtu, a je najboljši približek tistemu, kar bomo z očesno operacijo dobili v 22. stoletju. Dobavljiv bo jeseni 2015, senzor pa gre po ceni 180 evrov. Vključno z zaslonom jih boste morali odšteti 277 evrov.
Več informacij:
buy.garmin.com