Če ste mislili, da nas je H&M z jesensko-zimsko kolekcijo za leto 2025 že očaral – počakajte, da spoznate drugo poglavje. S svežim, samozavestnim tonom in kančkom dekadence, drugi del kolekcije nadaljuje zgodbo, ki se je začela z močno prisotnostjo na londonskem tednu mode. A zdaj stopnjuje tempo: s pogumnejšimi kroji, večernejšimi vibracijami in modnimi kosi, ki znajo govoriti – tudi brez besed.
Drugi val H&M kolekcije jesen/zima 2025 ni le nadaljevanje – je evolucija. Če je prvi del kolekcije pripravil teren, je drugi pravi crescendo: mestni glamur v večerni preobleki, z ostrimi silhuetami, tekočimi teksturami in tistim “ne morem verjeti, da je to H&M” momentom. In ravno v tem je trik – to niso kosi, ki sledijo trendom, temveč kosi, ki ustvarjajo razpoloženje. Vsak zase. In vsi skupaj? Filmski noir s kančkom svetlečega prebliska.
Poglavje dve: Ko se mestne ulice spremenijo v modne kulise
Drugo poglavje kolekcije A/W 2025 je vse, kar bi si fashion insiderji zaželeli za prehod iz dneva v noč – brez postanka doma. Inspiracija? Nočno življenje v mestu, ki ni nikoli statično: od futurističnih neonskih senc do skrivnostnih silhuet na zasanjanih pločnikih. Rezultat je kolekcija, ki združuje cinematično eleganco in urbano moč.
Med ključnimi elementi:
-
- Statement usnje: v obliki plaščev in jakn, ki bi jih odobrila tudi glavna antagonistka v Bondovem filmu.
- Faux krzno, ki ni le mehko, temveč popolnoma etično – in videti dražje, kot je.
- Slip obleke s tekočim sijajem, ki kričijo večerja v rooftop baru – tudi če greš samo po croissante.
- Suknjiči z ostrimi rameni – ker včasih potrebujemo modno oporo, ne le čustvene.
A najbolj pomembno? Vse je zasnovano tako, da se plasti, prilagaja in nadgrajuje. Eliana Masgalos, vodja oblikovanja ženske mode pri H&M, pravi, da je kolekcija rojena iz ideje fluidnega dneva v velikem mestu: “Gre za kose, ki se morajo premikati s tabo – od svetlobe do teme, od jutranje rutine do nočne karizme. V drugem poglavju se zrcalita glamur in individualnost.”
Od modne piste do mestne džungle – drugo poglavje je tukaj, da vas obleče za oboje
Če ste ujeti med željo po večernem sijaju in potrebo po dnevni praktičnosti, vas bo drugi del kolekcije osvobodil. Je kot garderobni multitool: deluje čez dan, zablesti ponoči. In prav ta dualnost jo dela sodobno – popolno za vse, ki se nimajo časa preobleči trikrat na dan, a še vedno želijo izgledati, kot da so pravkar sestopili z modne piste.
Na londonskem Fashion Weeku so kose iz drugega poglavja že nosile ikone kot Romeo Beckham, Paloma Elsesser, Amelia Gray in Lila Moss, med občinstvom pa so sedeli Emily Ratajkowski, Little Simz in ASAP Nast – kar pove dovolj: kolekcija ima kultni potencial, a še vedno dovolj dostopno ceno, da ni treba založiti stanovanja.
Kampanja, ki govori v jeziku gibanja in samozavesti
V kampanji, ki spremlja drugi del kolekcije, so protagonisti: Mona Tougaard, Vittoria Ceretti, Alex Consani, Sora Choi in Angelina Kendall. Ulice so postale modni oder, gibanje pa nova poza. Fotograf Anthony Seklaoui in režiser Mitch Ryan sta kolekciji vdahnila življenje – ne statično, ampak takšno, ki sledi ritmu mesta.
Vizualna zgodba se preliva iz dneva v noč, z intenziteto, ki jo občutiš – ne le vidiš. In čeprav ima kolekcija očitne večerne poudarke, je to moda, ki ne čaka na povabilo. Samo oblečeš jo – in vstopiš.
Zaključek: Drugo poglavje. Več glamurja. Več tebe.
H&M kolekcija jesen/zima 2025 ni ena sama kolekcija – je zgodba v dveh dejanjih. In to drugo dejanje? Je dramatičnejše, bolj samozavestno in ne skriva, da želi biti opaženo. Ne zaradi logotipa, ampak zaradi učinka. In če si moda jemlje pravico do izražanja – si jo vzemi tudi ti.