Honda Project 2&4 je mini dirkalnik, s katerim Honda razkazuje mišice in utrjuje svoj status največjega svetovnega proizvajalca motorjev. V študijo, ki jo bodo Japonci predstavili na avtosalonu v Frankfurtu, so vgradili prirejen dirkalni motor Hondinih motociklov iz serije MotoGP, RC213V, to je 999-kubično štiritaktno V4 pošast. Koncept ponuja svobodo motocikla in vozne lastnosti avtomobila.
Honda Project 2&4 je študija mini dirkalnika, s katerim Honda razkazuje svoje mišice. Žene ga pri dirkalnih motociklih za MotoGP sposojen motor RC213V z 215 konji (158 kW, 118 Nm navora pri 10.500 vrtljajih), ki moč na kolesa prenaša preko 6-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko. Za muzo so si pri Hondi vzeli znameniti Hondin dirkalnik Honda RA272, ki je sploh prvi japonski dirkalnik z zmago v F1. In čeprav gre za avto, pa je ta v resnici bolj motocikel. Motocikel ujet v avtomobilsko karoserijo.
Ta opazka ni le na račun motorja, ampak tudi zaradi kompaktnih mer Honde Project 2&4. Tehtnica ji namreč pokaže le 405 kilogramov, meter pa 3,04 m v višino, 1,82 v širino in 0,995 v višino. Motor so ji za še boljšo lego na cesti vgradili na sredino, da se ceste drži kot klop, pa skrbi tudi nizko težišče. Dodaten motociklističen občutek daje sedež, ki lebdi tik nad tlemi. Pri Hondi pravijo, da ponuja svobodo motocikla in vozne lastnosti avtomobila.
PREBERITE ŠE: Honda Civic Tourer Active Life – Honda, ki jo bodo posebej toplo pozdravili kolesarji in kolesarske ekipe
Honda Project 2&4 je otrok internega Hondinega natečaja med njihovimi oblikovalskimi studii. Pod zmagovalni dizajn, ki ga gledate, se je podpisal studio Asaka (v sodelovanju s studiem Wako).
Več informacij:
hondanews.eu