Kakve trendove donosi komunikacijsko-medijska struka otkrivaju brojni govornici na jubilarnom, već petnaestom SEMPL-u.
Medijski trendi se bodo združili na Obali, tokrat že petnajsti UZORAK po vrsti prinaša mnogo zanimivega. Vodilo letošnjega jubilejnega seminarja medijskih trendov je: Lead or let die. Torej – vodi ali pusti umreti.
Dogodek vsako leto prinaša trende v komunikacijsko medijski stroki, letos se fokusirajo na – voditi s primerom in obljubljajo primere dobrih prask, uporabnih vsebin in znanj. V ospredju bodo glamur in trendi v komuniciranju, obljubljajo nešteto možnosti za mreženje in zabavo, svojevrstno akcijo pa bo prinesel tekmovalni del SEMPLER v šestih kategorijah – Strateška uporaba medijskega spleta, Inovativna uporaba komunikacijskega kanala, Najboljša ciljana akcija, Najboljša izkustvena akcija, Najboljša izraba digitalnega okolja in Najboljša akcija na družbenih omrežjih.
![15. UZORAK](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2013/11/sempl-660x306.jpg)
Med govorci 15. Sempla bodo med drugim direktor UG Strategies iz ZDA Parag Bhandari, direktor digitalnega marketinga pri španskem Desigualu Pere Quintana de Vries i Unilever-jev dorektor za Srednjo in Vzhodno Evropo Aleksander Smigielski.