fbpx

15. VODEĆI SEMPL: Vodi ili pusti smrt

15. SEMPL
15. UZORAK

Kakve trendove donosi komunikacijsko-medijska struka otkrivaju brojni govornici na jubilarnom, već petnaestom SEMPL-u.

Važna informacija
Kada?
do
Gdje?
Grand hotel Bernardin
Organizator
Facebook događaj
Ulaznica
Od 49€ + DDV do 475€ + DDV

Medijski trendi se bodo združili na Obali, tokrat že petnajsti UZORAK po vrsti prinaša mnogo zanimivega. Vodilo letošnjega jubilejnega seminarja medijskih trendov je: Lead or let die. Torej – vodi ali pusti umreti.

Dogodek vsako leto prinaša trende v komunikacijsko medijski stroki, letos se fokusirajo na – voditi s primerom in obljubljajo primere dobrih prask, uporabnih vsebin in znanj. V ospredju bodo glamur in trendi v komuniciranju, obljubljajo nešteto možnosti za mreženje in zabavo, svojevrstno akcijo pa bo prinesel tekmovalni del SEMPLER v šestih kategorijah – Strateška uporaba medijskega spleta, Inovativna uporaba komunikacijskega kanala, Najboljša ciljana akcija, Najboljša izkustvena akcija, Najboljša izraba digitalnega okolja in Najboljša akcija na družbenih omrežjih.

15. UZORAK
15. UZORAK

Med govorci 15. Sempla bodo med drugim direktor UG Strategies iz ZDA Parag Bhandari, direktor digitalnega marketinga pri španskem Desigualu Pere Quintana de Vries i Unilever-jev dorektor za Srednjo in Vzhodno Evropo Aleksander Smigielski.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.