fbpx

15. LEDANDE SEMPL: Lead or Let Die

15. SEMPL
15. SEMPL

Vilka trender som tillför kommunikationsmediayrket avslöjas av många talare vid jubileet, redan femtonde SEMPL.

Viktig information
När?
till
Var?
Grand hotel Bernardin
Arrangör
Facebook-event
Entréavgift
Od 49€ + DDV do 475€ + DDV

Medijski trendi se bodo združili na Obali, tokrat že petnajsti PROV po vrsti prinaša mnogo zanimivega. Vodilo letošnjega jubilejnega seminarja medijskih trendov je: Lead or let die. Torej – vodi ali pusti umreti.

Dogodek vsako leto prinaša trende v komunikacijsko medijski stroki, letos se fokusirajo na – voditi s primerom in obljubljajo primere dobrih prask, uporabnih vsebin in znanj. V ospredju bodo glamur in trendi v komuniciranju, obljubljajo nešteto možnosti za mreženje in zabavo, svojevrstno akcijo pa bo prinesel tekmovalni del SEMPLER v šestih kategorijah – Strateška uporaba medijskega spleta, Inovativna uporaba komunikacijskega kanala, Najboljša ciljana akcija, Najboljša izkustvena akcija, Najboljša izraba digitalnega okolja in Najboljša akcija na družbenih omrežjih.

15. SEMPL
15. SEMPL

Med govorci 15. Sempla bodo med drugim direktor UG Strategies iz ZDA Parag Bhandari, direktor digitalnega marketinga pri španskem Desigualu Pere Quintana de Vries och Unilever-jev dorektor za Srednjo in Vzhodno Evropo Aleksander Smigielski.

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.