SOF 2017 (Slovenski festival oglašavanja) vraća se u Kempinski Palace Portorož između 6. i 7. travnja. Programski dio festivala, s glavnom temom 'Ljudski faktor u oglašavanju', donijet će sudionicima novi pogled na marketing i komunikacije te širu marketinšku struku. Nekada se oglašavanje smatralo prestižnom profesijom, au nekim slučajevima čak i dijelom popularne kulture, no danas se suočava s bezbrojnim izazovima. Čak i dobra ideja može propasti u bezbroj točaka ako ne shvatimo koliko je važan ljudski faktor u višeslojnom procesu oglašavanja. SOF 2017 će se fokusirati na samopreispitivanje i razumijevanje uloga pojedinaca s ciljem podizanja profila profesije i davanja važnosti koju zaslužuje.
SOF 2017 bo tudi letos obiskovalcem osrednjega in najpomembnejšega dogodka slovenske komunikacijske stroke vlival novega optimizma in navdiha, saj lahko tudi letos pričakujemo širok nabor domačih in mednarodnih govorcev. Veliki oder bo gostil zvezde, kot so Gregory Roekens, ki se pri Grey Europe ukvarja z razvojem tehnologij, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo. Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels, bo na podlagi svojih 20-letnih izkušenj udeležence vodil skozi praktične nasvete za boljše kreativne rezultate. Trike industrije bo iz svojega kreativnega rokava stresel tudi Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa, ki je delal za nekatere izmed najbolj znanih blagovnih znamk in agencij po vsem svetu. Na oder bodo stopili tudi Luka Bajs, starejši tekstopisec, Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Žiga Drofenik, upravljavec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, Cene Grčar, odvetnik, Pro Plus in podpredsednik nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Ivona Janjić, direktorica maloprodaje, Agrokor Group, mag. Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, dr. Marko Milosavljević, izredni profesor, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, izr. prof. dr. Andraž Teršek, univerzitetni učitelj, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem v Kopru, Peter Zabret, tekstopisec, Pristop, Gregor Žakelj, ustanovitelj in umetniški direktor, VBG in številni drugi.
ČITAJ VIŠE: Koncert: 2Cellos – Ljubljana bo 2017 priča epskemu spektaklu
Devetčlanski žiriji, ki bo nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije, bo predsedoval Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli z več kot 20-letnimi izkušnjami v oglaševanju.
Više informacija:
sof.si