Bugatti Divo je zapravo preinačeni Bugatti Chiron, s lijepim brojem izmjena. 'Chiron' nikada nije bio tako zadivljujući, ali sva ova koža je za određenu svrhu - povećanu aerodinamiku.
Inženirji so iskali način, kako bi še povečali Chironove zmogljivosti v vožnji skozi ovinke. Odgovor najdemo v superšportnem avtomobilu z imenom Bugatti Diva. Oblikovalci so se posvetili prav svi površinam na avtomobilu in poskušali iz njih izvleči kar najveći aerodinamički posljedica. Prednji konec je ohranil tradicionalno Bugattijevo maska, ki so ji prilagodili žaromete, ki imajo zdaj namesto vodoravne bolj navpično postavitev. Dodatne odprtine na prednjem delu dovajajo še več zraka, potrebnega za učinkovito hlađenje zavornega sustav.
Aerodinamični popravki so doleteli celo streho, ki ima preoblikovano odprtino za vsesavanje zraka, ki hladi ogromen W 16-valjni motor. Na zadku ima Divo aktiven spojler, ki je za 23 % širši od tistega pri Chironu, hkrati pa ima funkcijo nekakšne ‘zračne’ zavore. Divo je v primerjavi s Chironom tudi shujšal. Pri Bugattiju so s Chirona, ki tehta 1.996 kilograma, odstranili nekaj protihrupne zaščite in dodali lažja platišča. Teža je manjša za zgolj 35 kilogramov, a nič za to, manj teže pravzaprav pomeni brže ubrzanje i više više adrenalin.
Vse spremembe se pri Bugatti Divu še kako obrestujejo. Na testni stezi Nardò je Divo za kar 8 sekund hitrejši od Chirona. Vse zasluge gredo že omenjenim aerodinamičnim dodatkom, saj se z motorjem niso poigravali in ima še vedno 1.500 od konja ovlasti. Aerodinamika pa je pri Divu vplivala na končno hitrost. Ta je ‘le’ 380 km/h, medtem ko Chiron doseže elektronsko omejenih 420 km/h, čeprav nekateri špekulirajo, da bi lahko dosegel celo 482 km/h oziroma 300 milj na uro.
Bugatti Divo je drag celo za tiste, ki imajo nekaj pod palcem in si lahko privoščijo superšportni avtomobil. Za posameznega je potrebno odšteti okoli 5 milijuna eura. A tudi če imate na strani pripravljenih teh 5 milijonov, vam to žal ne bo v pomoč, saj je že vseh 40 primerkov Bugatti Diva prodano. Divo je vsekakor zverina, ki bo zasenčila marsikaterega superšportnika, bližnje srečanje z njim med vožnjo po slovenskih cestah pa lahko enačimo s srečanjem ‘Big Foota v severnoameriških gozdovih.
Galerija slik: Bugatti Divo
Više informacija:
bugatti.com