fbpx

Hipsteru, odmakni se, u gradu je novi šerif – Yuccie

Hipster je mrtve, živel Yuccie!

Tko su ili što su hipsteri tema je bez dna pa nećemo rezati. Inače, to više nije važno, jer u gradu je novi šerif - yucci. Tko je #yuccie?! Riječ je o mladim urbanim kreativcima (Young Urban Creative), "razvodu" hipstera koji su krenuli svojim putem jer etiketu hipster smatraju pogrešnom i uvredljivom. Imaju kreativnost hipstera, ali su uspješni poput japija.

Yucciji so nova skupnost, ki jo tvori košček generacija Y, nastala pa je iz neodobravanja termina hipster, ki da je netočen in žaljiv. Ne definira jih samo njihovo premoženje, saj bi v želji po zasledovanju svojih sanj raje pustili službo od osme do četrte, kot pa vztrajali pri nečem, kar jih ne osrečuje oziroma jih kreativno duši. Menijo, da si to ne samo zaslužimo, ampak da bi morali na račun tega profitirati. Na spletni strani Mashable se je v tej socialni kategoriji prepoznal 26-letni v Brooklynu živeči pisatelj, ki nosi brke in vozi pixija. Do zdaj so ga klicali hipster, a ta oznaka ga je motila, ker je bila napačna.


Eden od razlogov, da so tovrstni ljudje želeli svojo oznako je verjetno tudi dejstvo, da so hipsteri postali prevladujoč trend in tržna niša, kjer so denar zavohale številne industrije, od modne, tehnološke do prehrambne. Yucciji so zdaj na svojem, razbremenjeni komercializacije, a verjetno bodo tudi za njimi že kmalu stale korporacije.

ČITAJ VIŠE: Hipstory – legendarni svetovni voditelji kot hipsterji

Avtor prispevka na Mashable.com je med drugim navedel ”simptome” yuccija. Ti so lastništvo številnih izdaj romana Freedom Jonathana Franzena, tisoče Instagram sledilcev, a skoraj noben na Cvrkut, udeležba na risarskih tečajih in oboževanje Seinfielda, čeprav se je nehal predvajati, ko so bili še najstniki. Internet je njihovo igrišče, za razliko od hipsterjev nimajo (vidnih) tetovaž in so odlični podjetniki. To pa ne pomeni, da imajo poštirkan videz ko japiji, također ne služijo na račun delnic.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.