Podjetje PepsiCo je industrijskega oblikovalca Karima Rashida prosilo, da za milanski teden oblikovanja oblikuje premium stekleničke za največjega tekmeca Coca Cole – Pepsi. Poleg aluminijastih stekleničk v značilni modri barvi je Rashid oblikoval tudi ujemajočo se posodo za shranjevanje ledu, odpirač in pladenj.
Pepsi je svojoj floti gaziranih bezalkoholnih pića dodao pametni telefon. Da, dobro ste pročitali. Proizvodima kao što su Pepsi Cola, Zero Pepsi Max, Pepsi True, ... sada se pridružuje i Pepsi P1 kojeg nećete pronaći na policama s pićima, već u odjeljku tehnike. Riječ je o pristupačnom telefonu, a Pepsi ga je potpisao logom na poleđini.
Ususret nogometnom prvenstvu proizvodi su i sportski obojeni. Tako su divovi B&O PLAY i Pepsi udružili snage i predstavili posebnu kolekciju slušalica.
Invazija NLP-jev, ogromna lovka, plezajoča izpod urbanih globin, razjarjeni lev ter robot z uničujočimi laserji. Znanstvena fantastika? Ne, le najnovejši Pepsijev interaktivni oglas, ki vsakdanjik čakanja na avtobus popelje v popolnomo nove vzporedne svetove.
Pepsi je stvorio košarkaški lik po imenu Uncle Drew za svoje reklamne kampanje.