Podjetje PepsiCo je industrijskega oblikovalca Karima Rashida prosilo, da za milanski teden oblikovanja oblikuje premium stekleničke za največjega tekmeca Coca Cole – Pepsi. Poleg aluminijastih stekleničk v značilni modri barvi je Rashid oblikoval tudi ujemajočo se posodo za shranjevanje ledu, odpirač in pladenj.
Pepsi je svoj vozni park gaziranih brezalkoholnih pijač dopolnil s pametnim telefonom. Da, prav sta prebrali. Izdelkom kot so Pepsi Cola, Zero Pepsi Max, Pepsi True, …, se zdaj pridružuje še Pepsi P1, ki pa ga ne boste dobili na prodajnih policah s pijačo, ampak na tehnološkem oddelku. Gre za cenovno dostopen telefon, Pepsi pa se je nanj podpisal z logotipom na zadku.
I påvente av fotballmesterskapet er produktene også sportsfargede. Så gigantene B&O PLAY og Pepsi slo seg sammen og presenterte en spesiell kolleksjon med hodetelefoner.
Invazija NLP-jev, ogromna lovka, plezajoča izpod urbanih globin, razjarjeni lev ter robot z uničujočimi laserji. Znanstvena fantastika? Ne, le najnovejši Pepsijev interaktivni oglas, ki vsakdanjik čakanja na avtobus popelje v popolnomo nove vzporedne svetove.
Pepsi skapte en basketballkarakter ved navn onkel Drew for sine reklamekampanjer.