GinzVelo je velomobil, odnosno auto-bicikl koji ide jednako brzo kao i automobil. Riječ je o triciklu sa zatvorenom kabinom, koji osim snagom vozača može pokretati i motor od 500 W u glavčini stražnjeg kotača koji se napaja iz baterije od 48 W. Riječ je o djetetu izumitelja Petera Ginzburga koji ga sam naziva ljudsko-električno hibridno vozilo (HEH Vehicle), a kupce traži preko Kickstarter kampanje.
Če vlagatelji nimajo posluha, ga ima gotovo Kickstarter, ki je poln drznih/prodornih idej in drugačnosti željnih kupcev. V to zgodbo sodi tudi velomobil GinzVelo, hibridni tricikel, ki je v kombinaciji s 500-vatnim elektromotorjem, ki se napaja iz litij-polimerske baterije (20 Ah), zmožen kolesarja prevažati z avtomobilsko hitrostjo.
Lezikolo v oklepu oz. školjki, ki deluje, kot bi obglavili jadralno letalo, je uporabno v domala vseh vremenskih razmerah. Namenjeno je enemu potniku, baterija pa ga lahko prepelje od 100 do 150 kilometrov daleč. A to je le domet baterije, dejanski domet je odvisen od njegove fizične pripravljenosti. Je pa treba vedeti, da poganjanje 40-kilogramskega tricikla ni mačji kašelj, zato naj vas prazna baterija nikar ne ujame na klanec. Ob pomoči elektromotorja lahko ”osjeglavi” GinzVelo potuje s hitrostjo do 32 km/h, če ”intervenira” človek, pa se ta lahko povzpne vse do 50 km/h.
ČITAJ VIŠE: Hibridni SUV BMW X5 imat će samo 3,3 litre potrošnje goriva i 313 konja
Če se sprašujete ali lahko aerodinamični GinzVelo uporabljate na kolesarskih stezah ali sodi na ceste, je odgovor sledeč. GinzVelo je ”registriran” kot kolo zato za lastnika veljajo enaka pravila kot za klasične kolesarje. In čeravno se zdi ta tricikel višja znanost, uporablja standardne kolesarske komponente, zato z vzdrževanjem ne boste imeli nič več dela kot s klasičnim dvokolesnikom. Le, če boste kabino polirali. Za prve kupce je na Kickstarteru na voljo že za (preračunanih) 2660 evrov.
Više informacija:
kickstarter.com