Švedski pohištveni velikan Ikea ima ne le odlične izdelke za dom, pač pa tudi odlične oglase. V svoji zadnji kampanji je želel na plastičen način pokazati, kako cenovno ugodni so v resnici njegovi izdelki. Tako jih je postavil ob bok pločevinkam, picam ipd. Ste vedeli, da v Ikei posteljo dobite že za 50 poštnih znamk in klubsko mizico za ceno treh kav?
Kako cenovno dostopni so Ikeini izdelki za dom, prikazuje zadnja oglaševalska kampanja, ki je bila narejena za arabski trg in pod katero se podpisuje oglaševalska agencija Memac Ogilvy & Mather.
PREBERITE ŠE: Legendarni Bulli – Volkswagen Type 2 – kot svetilka
Namesto da bi Ikea pokazala svoje izdelke jasno in glasno, so v ospredje postavili njihovo cenovno dostopnost, a ne na klasičen način, torej s ceno. To so postavili v kontekst in na plastičen način pokazali, da številni njihovi izdelki, kot so postelje, namizne svetilke in omarice, niso nič kaj dražji od nekaj kav, tub barve, pločevink piva, pic itd.