Quali sono i brand di moda che hanno realizzato più profitti quest’anno? L'elenco dei "top 10" comprende marchi della classe più economica e alcuni marchi di case di moda di lusso. Quali sono dunque i marchi di maggior valore di quest'anno?
Pred mesecem dni je Interbrand, ki med drugim skrbi za svetovanje in na sploh za strategijo ter vodenje blagovnih znamk, izdal letni indeks vodilnih svetovnih blagovnih znamk letošnjega leta. Na seznamu se najde vse, od podjetij, ki ponujajo potrošniški material, do luksuznih velikanov in ikoničnih avtomobilskih podjetij. Pri analizi so se upoštevala tako merila iz finančnega poslovanja, così come lojalnosti, ki jo vsaka znamka posebej navdihuje. Pod drobnogled smo vzeli modne blagovne znamke in jih razvrstili med ”top 10” največ vrednih modnih znamk letošnjega leta. Na samem vrhu lestvice najdemo modnega velikana, znamko Louis Vuitton, kar nas ne ravno preseneča, saj je blagovna znamka ne dolgo od tega prodrla tudi na azijski trg. Na drugem in tretjem mestu uspešno sledita znamki H&M E Nike. Podrobne podatke si poglejmo na spodnji lestvici.
1. Louis Vuitton €17.715m ($22,552m) (-9%)
2. H&M €16.561m ($21,083m) (+16%)
3. Nike €15.612m ($19,875m) (+16%)
4. Zara €9.525m ($12,126m) (+12%)
5. Gucci €8.157m ($10,385m) (+2%)
6. Hermes €7.051m ($8,977m) (+18%)
7. Cartier €5.851m ($7,449m) (+8%)
8. Adidas €5.795m ($7,378m) (-2%)
9. Prada €4.695m ($5,977m) (+7%)
10. Tiffany & Co. €4.663m ($5,936m) (+9%)
Maggiori informazioni:
www.bestglobalbrands.com/2014/ranking