fbpx

10 regole di comportamento nel negozio erotico

Pravila obnašanja v erotičnih trgovinah

Molte persone non amano ammettere di frequentare un negozio erotico e non osano varcare la soglia, anche se sono tentate di farlo. Se mai dovessi innamorartene, dovresti seguire le seguenti istruzioni. Controlla come comportarti in un negozio erotico. 10 regole di comportamento in un negozio erotico sono state svelate da un'ex commessa.

Navodila, kako se obnašati v erotični trgovini, je razkrila nekdanja prodajalka Chelsea Frisbie, ki je v tovrstni trgovini doživela marsikaj. Zdaj svoje izkušnje deli z drugimi, da se bomo znali v trgovinah, kjer se namesto med prodajnimi policami z oblekami in živili sprehajamo med spolnimi igračkami, pravilno obnašati. Tu namreč veljajo nekoliko drugačna pravila obnašanja kot v običajnih trgovinah. Ob tem vam bodo v pomoč ilustrirana navodila Vicky Leta.

PER SAPERNE DI PIÙ: Cosa dice di noi il nostro sex toy preferito?

10 pravil obnašanja v erotični trgovini:

Pred obiskom dobro spoznajte svoje telo in telo svojega partnerja

Pravilo št. 1
Pravilo št. 1

Preden nakupujete za partnerja, spoznajte njegove želje, po možnosti tudi fantazije. Ne predvidevajte. Za začetek se podučite o moških oz. ženskih erogenih conah.

Učite se od strokovnjakov

Pravilo št. 2
Pravilo št. 2

Ne odhajajte v erotične trgovine, kjer zaposleni le vlečejo plačo. Za spolnimi igračkami je namreč cela znanost (materiali, tehnologija …). O njih se želite podučiti od strokovnjakov, ne kvazistrokovnjakov, ki ne vedo, kaj govorijo.

Spolne igračke so drage

Pravilo št. 3
Pravilo št. 3

Spolne igračke so cenejše na spletu, a pri spolnih igračkah je kot pri hrani. Če zanje odštejete nekoliko več (za bolj kakovostne), boste z rezultatom precej bolj zadovoljni, sploh na dolgi rok.

Postavljajte veliko vprašanj

Pravilo št. 4
Pravilo št. 4

Neumno vprašanje v erotični trgovini ne obstaja. Kot pravi Chelsea, so prodajalci v erotičnih trgovinah slišali že vse. Vprašanje poskušajte le pametno oblikovati. Ne sprašujte na primer, ”kam to zatlačimo”, ampak raje, ”kako se to uporablja”.

Ne sprašujte, kateri izdelek je najboljši

Pravilo št. 5
Pravilo št. 5

‘Sto ljudi, sto čudi.’ Najboljši izdelek med spolnimi igračkami ne obstaja, ker kar nekomu ustreza, drugim ne. Večino spolnih igračk je treba tako najprej preizkusiti na lastni koži, preden zares ugotovimo, ali nam ustrezajo. To je nekako tako kot pri sedežih za kolesa. Ne obstaja takšen za vsako rit.

Ne sprašujte prodajalca, kaj je njegova najljubša spolna igračka

Pravilo št. 6
Pravilo št. 6

To je še vedno samo prodajalna. Samo zato, ker prodajalec dela tam, še ne pomeni, da je izkusil vse igračke. Poleg tega to ni vaša stvar!

Ne vstopite samo za to, da se hihitate

Pravilo št. 7
Pravilo št. 7

Ne počnite tega, že tako se morajo prodajalci v erotičnih trgovinah ukvarjati s telefonskimi potegavščinami srednješolcev. Kaj če bi med vašim hihitanjem in norčevanjem iz določenega izdelka vstopila druga stranka in bi jo bilo potem preveč sram, da bi karkoli kupila?

Nič ni narobe, če se hihitate

Pravilo št. 8
Pravilo št. 8

Smeh je naravna reakcija, s tem ni nič narobe. Nekateri izdelki so tudi resnično smešni. A obstaja razlika med smehom, ki je posledica dejstva, da ste naleteli na zabaven izdelek, in med smehom, ki izraža splošen posmeh.

V erotičnih trgovinah ne nakupujejo zgolj čudaki

Pravilo št. 9
Pravilo št. 9

Pričakujte ljudi, ki jih je nelagodno, ker jih je partner ali prijatelj zvlekel s sabo. To pa je tudi vrhunec ”čudaškosti”, ki ga boste doživeli v erotični trgovini.

Naj vas ne bo sram, ker ste v erotični trgovini

Pravilo št. 10
Pravilo št. 10

Spolna kultura se drastično spreminja. Ženske postajajo vse bolj odprte do pogovorov o njih, še bolj pa o uživanju v seksu, in povsem normalno je, da ženske uživajo v spolnosti s partnerjem ali brez njega. Poleg tega spolne igračke niso v domeni žensk, veliko je tudi igračk za moške.

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.