fbpx

#229 – RIVISTA CITTADINO

Qualche giorno fa ho attraversato Vrhnika. Come passeggero non ho l'esame di guida. ("Di' cosaaaa?!"). A proposito, non mi sento privato, uso la bici e la "pedHonda" o, per meglio dire, le mie due gambe.

No, da se vrnem k prvi zgodbi. Na svoji desni opazim nekaj ljudi, ki se zbirajo okoli kipa Ivana Cankarja. Potem vidim gospoda, ki stoji ob kipu in bere zbranim okoli njega. Predvidevam, da kakšno Cankarjevo delo. Mimo pa šviga pločevina in ni ga junaka, ki bi zavil in ustavil ter se pridružil »množici«, ki bi jo preštela na prste obeh rok. Še v istem trenutku postanem žalostna. Zakaj? Pripadam namreč generaciji (ali pa sem vsaj sama takšna), ki je brala. Knjige, ne pa spletnih portalov. Bila sem pravi knjižni molj. V knjižnici sem bila namreč vsaj trikrat na teden. Prostovoljno. Knjige so bile moja duševna hrana in večerna molitev. In še danes lahko rečem, da so bile te knjige nekaj najboljšega, kar se mi je zgodilo v življenju. Če sem se morda včasih zmrdovala, češ, kdo bo pa to bral, danes vem, da je imela prav takšna literatura največji doprinos k osebni rasti in ustvarjalnosti. In zato vam polagam na srce: vzemite si čas za kakšno knjigo, za tisto s trdimi ali mehkimi platnicami. Ne bo vam žal.

V naši novi številki revije vam želimo pokloniti pobeg v najbolj barvite kraje na svetu, tako barvite, da ne boste verjeli svojim očem. Blagor vam, če ste imeli kakšnega med njimi že priložnost obiskati. Pobrskali smo za najbolj modnimi moškimi kopalkami za to poletje in za najbolj vročo sladolednico ta hip. Peljemo vas tudi na zmenek s kinom E na urbani festival, kjer bo kar pokalo od ustvarjalnosti. Zdaj pa hitro v odkrivanje urbanih novosti, ki bodo naredile to pomlad še kako dolgo in vročo.

Lucia Marco,
editore

Instagram: lucimarko
E: lucija.marko@citymagazine.si

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.