La caccia all'opera creativa che abbellirà 10.000 bottiglie in edizione limitata del liquore alle erbe più famoso al mondo è finita. La giuria di esperti del concorso di design 2ndSkin ha selezionato dieci eccessi creativi tra tutti i lavori pervenuti. Nei loro lavori i finalisti hanno dimostrato la riconoscibilità e l'insostituibilità del progetto, l'originalità, la connessione dell'idea con i punti di partenza e l'utilità del lavoro creativo.
Zbiranje kreativnih rešitev se je zaključilo z izjemnim številom prispelih del. O desetih finalistih je odločala strokovna žirija, ki jo vodi Anže Herbst, produktni vodja, G3 Spirits, Tjaša Kokalj, intenditrice di moda, Sašo Radovič, art direktor, E Aljoša Bagola, direttore creativo. Izbor najboljših del je popolnoma zadovoljil zahtevno strokovno žirijo, kar kaže na izjemen trud, ki so ga sodelujoči vložili v svoje kreativne rešitve. Desetih finalnih del je na ogled v galeriji del na uradni spletni strani natečaja 2ndSkin.si.
Strokovna žirija bo do 29. januarja 2015 izbrala še tretje in drugo uvrščeno delo ter razglasila zmagovalca oblikovalskega natečaja 2ndSkin. Zmagovalec bo za svoje delo prejel denarno nagradno v vrednosti 1.000 evrov, njegovo delo bo krasilo tudi omejeno serijo kar 10.000 steklenic kultne grenčice. Skupaj z drugo in tretje uvrščenim bo odšel na ogled tovarne najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu, v nemško mesto Wolfenbüttel, najboljše tri pa čaka tudi obisk evropske prestolnice nočnega življenja, Berlin.
Maggiori informazioni:
2ndskin.si