La caccia all'opera creativa che abbellirà 10.000 bottiglie in edizione limitata del liquore alle erbe più famoso al mondo è finita. La giuria di esperti del concorso di design 2ndSkin ha selezionato dieci eccessi creativi tra tutti i lavori pervenuti. Nei loro lavori i finalisti hanno dimostrato la riconoscibilità e l'insostituibilità del progetto, l'originalità, la connessione dell'idea con i punti di partenza e l'utilità del lavoro creativo.
Zbiranje kreativnih rešitev se je zaključilo z izjemnim številom prispelih del. O desetih finalistih je odločala strokovna žirija, ki jo vodi Anže Herbst, produktni vodja, G3 Spirits, Tjaša Kokalj, modna poznavalka, Sašo Radovič, art direktor, E Aljoša Bagola, kreativni direktor. Izbor najboljših del je popolnoma zadovoljil zahtevno strokovno žirijo, kar kaže na izjemen trud, ki so ga sodelujoči vložili v svoje kreativne rešitve. Desetih finalnih del je na ogled v galeriji del na uradni spletni strani natečaja 2ndSkin.si.
![Na oblikovalski natečaj 2ndSkin se je odzvalo izjemno število ustvarjalcev.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2015/01/2ndSkin-strokovna-žirija-Aljosa-Bagola-Tjasa-Kokalj-Saso-Radovic-foto-Primoz-Zanoškar-03-660x439.jpg)
Strokovna žirija bo do 29. januarja 2015 izbrala še tretje in drugo uvrščeno delo ter razglasila zmagovalca oblikovalskega natečaja 2ndSkin. Zmagovalec bo za svoje delo prejel denarno nagradno v vrednosti 1.000 evrov, njegovo delo bo krasilo tudi omejeno serijo kar 10.000 steklenic kultne grenčice. Skupaj z drugo in tretje uvrščenim bo odšel na ogled tovarne najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu, v nemško mesto Wolfenbüttel, najboljše tri pa čaka tudi obisk evropske prestolnice nočnega življenja, Berlin.
![Aljoša, Tjaša, Sašo in Anže so izbrali deset finalistov.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2015/01/2ndSkin-strokovna-žirija-Aljosa-Bagola-Tjasa-Kokalj-Saso-Radovic-foto-Primoz-Zanoškar-02-660x471.jpg)
Maggiori informazioni:
2ndskin.si