fbpx

7 fatti insoliti, veri e affascinanti sul tè

Sapevate che in Tibet si beve il tè con burro di yak e sale. Le foglie di menta vengono aggiunte al tè in Nord Africa e il tè verde viene bevuto senza additivi in Estremo Oriente. Questa bevanda viene bevuta in vari modi e i fatti a riguardo ti sorprenderanno.

Tukaj je nekaj nenavadnih, resničnih in fascinantnih dejstev o čaju.

1. Na svetu je približno 3000 različnih vrst čajev

Poznavalci čajev pravijo, da je okus določenega čaja odvisen od tega, kje raste in za kakšno vrsto grmičevja gre. Čaji, ki so na voljo v trgovinah, so sestavljeni iz različnih vrst čajev, ki so združeni skupaj.

Okus čaja je odvisen od grmičevja in lokacije, kjer raste.
Okus čaja je odvisen od grmičevja in lokacije, kjer raste.

2. Metin čaj ni čaj, je infuzija

Vsi čaji, ki so označeni z oznako , morajo nastati iz listov rastline Camellia sinensis. Vsa ostala erbe aromatiche (npr. meta) ali frutta (npr. malina) so zgolj vodni izvleček iz rastline. Veliko podjetij čaju zgolj da ime “čaj”, ker je to nekaj, kar se da v skodelico acqua calda, è per BuzzFeed povedala strokovnjakinja za čaje Kate Woollard.

Pravi čaj mora nastati iz listov rastline Camellia sinensis.
Pravi čaj mora nastati iz listov rastline Camellia sinensis.

3. Mleko v kavi kaže na socialni status

Pitje čaja z mlekom je povezano s slabo kakovostjo porcelana, dicono poznavalci. Ko so v preteklosti v slabo skodelico nalili vroč čaj, je ta počila. Da bi to preprečili, so nalili mleko. Z uporabo kakovostnejših skodelic pa tega ni bilo potrebno početi več. Latte v čaju je začelo simbolizirati prestigio, ki ga je uporabnik izkazal z uporabo najboljšega porcelana, in tudi višji socialni status. Mleko v čaju ni rezultat dobrega okusa, ampak prestiža.

Mleko v čaju je nekoč predstavljalo višji socialni status tistega, ki ga je pil.
Mleko v čaju je nekoč predstavljalo višji socialni status tistega, ki ga je pil.

4. V 18. stoletju so zaradi neizmerne dragocenosti čaj hranili v zaklenjeni skrinjici

Čaj, uvožen v Europa konec 17. stoletja, je bil dragoceno blago, ki so ga varno hranili v zaklenjenih skrinjicah. Takšne škatle, ki jih lahko najdemo tudi v V&A muzeju, so pogosto vsebovale več predalov s kovinskimi škatlami za shranjevanje različnih vrst čajev ali sladkorja.

Skrinjica za shranjevanje čajev.
Skrinjica za shranjevanje čajev.

5. Zaradi zaslužka so v čaj dodajali aditive

Avtorica knjige o čajni tradiciji Lisa Boalt Richardson piše, da so v 18. stoletju čaj tudi nezakonito uvažali. Zaradi dobička so tihotapci tako ogrozili čistost čaja, saj so mešali čaj z listi drugih rastlin. Dodajali pa so tudi vejice dreves, žagovino E ovčji gnoj.

Čaj so tihotapili in ga mešali z drugimi snovmi.
Čaj so tihotapili in ga mešali z drugimi snovmi.

6. Čajne vrečke so izumili na začetku leta 1900

Kar nekaj je razprav o tem, kdaj je bila prvič izdelana čajna vrečka. Leta 1901 sta ga patentirala Robert C. Lawson in Mary Molaren iz Milwaukee, sedem let pozneje pa je ameriški poslovnež Thomas Sullivan začel proizvajati vzorce čaja v finih svilnatih vrečkah, ki so jih kupci dali naravnost v vročo vodo.

Čajne vrečke so izumili na začetku 20. stoletja.
Čajne vrečke so izumili na začetku 20. stoletja.

7. Za pripravo idealne skodelice čaja obstaja britanski postopek priprave

Združenje britanskih proizvajalcev čajnih izdelkov, Odbor za trgovino s čaji in Ministrstvo za kmetijstvo, ribištvo in prehrano so leta 1980 oblikovali standarde za pripravo čaja. Če sledite tem navodilom, boste lahko pripravili idealen čaj. Potrebujete lonec iz porcelana. Na vsakih 100 ml vode morate dodati dva grama čaja. Temperatura ne sme presegati 85 stopinj Celzija, za optimalen okus in občutek, pa mora biti , ko ga postrežete, nad 60 stopinj Celzija.

Čaj lahko tudi pripravite po britanskem receptu.
Čaj lahko tudi pripravite po britanskem receptu.

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.