Skai è un veicolo elettrico che può decollare e atterrare verticalmente, o in breve potresti chiamarlo un drone passeggeri: è alimentato da celle a idrogeno e ha un design semplice ma sicuro.
Startup podjetje iz Massachusettsa Alaka’i Tehnologies je predstavilo ‘dron’, ki je zadolžen za trasporto passeggeri E prtljage. Pri oblikovanju je sodelovala tudi ekipa, ki je sicer povezana z oblikovalci pri bavarskem podjetju BMW.
Cielo dobi energijo od tre vodikovih celic, ki poganjajo 6 tihih 100 kW električnih propelerjev. Teža, ki jo lahko še varno nosi, je okoli 450 kilogramov. Tako lahko prevaža do 5 ljudi, vključno s pilotom, ali 4 ljudi in prtljago, Skai leti avtonomno ali s pomočjo pilota, ki daljinsko upravlja z dronom. Potniki sedijo v postavitvi oblike V, kar jim omogoča neoviran 180-stopinjski pregled nad okolico. Propelerji so pomaknjeni proti zadku, da ne ovirajo pogleda, hkrati pa s tem odstranijo vibrazioni E rumore iz kabine.
Potniki imajo na voljo tudi wi-fi 5G povezavo.
Prednost vodikovih celic je v tem, da med letom ne ustvarjajo nobenih škodljivih emisij in imajo hkrati il più piccolo ogljični orma. Za izdelavo vodikovih celic bodo uporabili naravne materiale, samo celica pa bo mogoče ponovno uporabiti v 95 %. Preostanek je mogoče reciklirati z 99 % učinkovitostjo.
Poleg omenjenega, lahko vodikove celice zagotovijo più grande relazione Miele peso E porabljeno energia, kot je to mogoče pri klasičnih elektromotorjih ali motorjih na notranje izgorevanje. Posledično lahko zagotovimo daljši let in več prenesenega tovora. Skai lahko poleti do 640 chilometri daleč in lahko ostane v zraku do 4 ure. Z dodatnimi posodami za vodik lahko zagotovi več kot 10 ore letenja.
Skai je bil zasnovan z mislijo na sicurezza. Karbonski kompoziti so lahki in hkrati dovolj trdni. Pri tem dajejo pristajalnemu podvozju nekaj fleksibilnosti, kar zmanjša občutek trdega pristanka.
Skai za letenje ne uporablja zapletenih sistemov krilc in rotorjev, s tem pa je njegova uporaba še varnejša. Tudi v primeru odpovedi posameznega propelerja, je Skai še vedno sposoben pristati. V primeru najbolj črnega scenarija, ko odpove vseh 6 propelerjev, ima Skai vgrajeno paracadute. S
tabilen let zagotavlja tehnologija fly-by-light, za daljinsko upravljanje pa uporabljajo il più moderno vojaški sistem kodiranja podatkov – tako lahko nemoteno spremljajo, upravljajo in nadzirajo vsak Skai, ki je v tistem trenutku v zraku.
Galerija: Alaka’i Skai
Maggiori informazioni:
skai.co