Audi ha presentato il concept H Tron Quattro al Detroit Auto Show, rivelando il potenziale dell'idrogeno come carburante per la propulsione. Si tratta di uno studio che per molti versi somiglia allo studio E-tron Quattro presentato di recente e fornisce uno spaccato della tecnologia di guida e parcheggio autonomi che farà parte dell'equipaggiamento standard della berlina Audi A8 in arrivo nel 2017.
Il concetto Audi H Tron Quattro, ki ga je Audi predstavil na avtosalonu v Detroitu (Naias 2016), razkriva velik potencial gorivnih celic in napoveduje hude čase za naftne derivate. Študija namreč vozi izključno na električni pogon, njen vir energije pa je vodik. Poganjata ga dva elektromotorja, sprednji razvije moč 90kW, zadnji pa 140 kW. Z mesta do 100 km/h lahko ta elektrificirani Quattro pospeši v sedmih sekundah. Polna posoda goriva ga prepelje 600 chilometri daleč, tank pa do vrha napolnimo v približno štirih minutah. Baterija je na podu in (zaenkrat) elektromotorjema dostavlja 100 kW moči. Hitrost ima zamejeno pri 200 chilometri all'ora (550 Nm).
PER SAPERNE DI PIÙ: La nuova Mercedes-Benz Classe E: la business class E assume un volto e una statura familiari
Audi H-tron Quattro temelji na drugi generaciji arhitekture MLB Evo, ki jo uporabljata tudi novi Audi Q7 in Bentley Bentayga. Inženirji so mu vgradili tehnologijo avtonomne vožnje in parkiranja, ki se kot prvemu serijskemu modelu leta 2017 obeta Audiju A8. Krmilnik za asistenčne sisteme so možgani sistema. V realnem času s pomočjo 3D-kamer, radarja in senzorjev prepoznava okolico in s podatki zalaga asistenčne sisteme ter sistem za avtonomno vožnjo in parkiranje. Sam lahko vozi v strnjeni koloni oziroma v prometnih zamaških in na avtocestah do hitrosti 60 km/h. Novost je tudi tehnologija za zaslone na dotik, ki so ne le večji, ampak tudi z zaznavnim odzivanjem, kar pomeni, da dotik začutimo. Zadaj ne najdemo klopi, temveč ločena sedeža, ki imata kakopak vsak svoj zaslon.
Maggiori informazioni:
audi.si