fbpx

La Bentley Mulsanne Speed è fatta per la velocità, fino a 305 km/h

Bentley ha presentato la sua ammiraglia sotto forma di una Mulsanne da 530 cavalli, il cui tachimetro supera la magica soglia dei 300 km/h e si ferma cinque volte più in alto. Ciò è garantito dal V8 biturbo da 6,75 litri fatto a mano, che sviluppa una coppia di 1.100 Nm e allo stesso tempo è un buon decimo più economico del fratello meno potente.

Angleški renomirani proizvajalec ročno izdelanih avtomobilov Bentley je pred premiero v Parizu predstavil svojega paradnega konja, che sente il nome mulsanne speed.

Za razliko od standardne velike limuzine s tem imenom ima pod pokrovom motorja 25 več iskrivih vrancev, che produce ročno izdelan šest in tri četrt litrski twin turbo V8 bencinar, obenem pa razvije tudi tovornjaških 1.100 Nm il più grande di coppia. To zadošča da ta kolosalna limuzina s težo 2.685 kg, potegne do končnih 305 chilometri all'ora, stotico med merilniki pa prekrije v vsega 4,9 secondi.

Da je motor, kakor tudi večino preostalega vozila izdelan ročno, priča posebna ploščica na začetku motornega prostora in obenem sporoča koliko velik motor je pred opazovalcem.
Da je motor, kakor tudi večino preostalega vozila izdelan ročno, priča posebna ploščica na začetku motornega prostora in obenem sporoča koliko velik motor je pred opazovalcem.

Saj ne da bi bilo to potencialnim lastnikom pomembno, ampak inženirji pri Bentleyu so v prezentacijo modela zapisali tudi, da je mulsanne speed 13 odstotkov bolj ekonomičen kot standardni mulsanne, kljub temu pa ne gre pričakovati rekordne ekonomičnosti, saj znaša povprečna poraba, kot jo navaja tovarna 14,6-litrov, pričakovati pa je, da se bo poraba gibala okoli 20-ice.

Hitrega mulsanna je na zunaj mogoče prepoznati po v temnejši odtenek sive barve odet “radiator grille”, odbijača pa še nekoliko agresivneje grizeta proti asfaltu. Aresivnejša je tudi podoba stranskih “škrg”, tako prednja kot zadnja svetila pa so dobila še nekoliko temnejše ozadje. Za palec večja so tudi cerchi, ki po novem merijo kar 21 pollici, dobila pa so tudi finiš podoben tistemu pri prej omenjeni maski motorja.

Notranjost je polna presežkov, tako glede najboljših materialov kot tudi kombinacije retro-modernega dizajna. Ne manjka pa niti napredne tehnike v obliki prilagodljivega športnega zračnega vzmetenja.
Notranjost je polna presežkov, tako glede najboljših materialov kot tudi kombinacije retro-modernega dizajna. Ne manjka pa niti napredne tehnike v obliki prilagodljivega športnega zračnega vzmetenja.

Na zadku pa se bohoti še nekoliko večji par dvojnih izpušnih cevi s prav tako temnejšim sivim premazom kot pri standardnem mulsannu. Ne manjkajo pa niti posebne značke o različici na boku vozila.

Znotraj je speed dobil posebno dvobarvno kombinacijo usnjenega oblazinjenja, ki obkroža praktično vse kar je mogoče, poseben pa je tudi zaključni šiv. Zaključki iz klavirske črnine se dopolnjujejo z vstavki iz karbonskih vlaken. Poleg tega je “hitri” mulsanne dobil tudi prilagodljivo zračno športno vzmetenje in krmiljenje.

Gli acquirenti lo faranno na voljo že to zimo v eni od štirih novih karoserijskih barv, cena pa do premiere v Parizu ostaja skrbno varovana skrivnost.

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
bentleymotors.com/mulsannespeed

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.