fbpx

Il mostro Cadillac CTS-V da 640 CV ha lanciato il guanto di sfida al "santo" trio tedesco

La prossima estate, GM offrirà agli acquirenti la super capace CTS-V che, con lo stesso motore V8 sovralimentato da 6,2 litri che conosciamo dalla Corvette Z06, sarà una severa spina nella quinta santa trinità tedesca sotto forma di BMW M5, Audi RS6 e Mercedes-Benz E63 AMG S.

Motori generali je objavil uradne fotografije in podatke “navitega” CTS-V, ki pod pokrovom skriva znani 6,2-litrski supercharged V8 motor, ki v tej športni limuzini razvija kar 477 kW ali 640 KM. S tem občutno presega moč največjih rivalov nemške “svete” trojice, kjer BMWM5 zmore 412 kW ali 560 KM, mercedesov E63 AMG S pa recimo 424 kW ali 577 KM.

Sprednji del je dobil dodatno količino kroma, na mreži maske motorja in odbijaču pod njim. Spojler je še agresivnejši in grize še bolj proti asfaltu, platišča so 19-palčna in objemajo Michelinove pol tekmovalne pnevmatike, ki prenesejo bočne pospeške do 1G.
Sprednji del je dobil dodatno količino kroma, na mreži maske motorja in odbijaču pod njim. Spojler je še agresivnejši in grize še bolj proti asfaltu, platišča so 19-palčna in objemajo Michelinove pol tekmovalne pnevmatike, ki prenesejo bočne pospeške do 1G.

Športno poslanstvo zaokrožuje še serijska osemstopenjska avtomatika s prestavnimi naperki za volanom in posebnim sistemom imenovanim “performance algorithm shifting”, za še bolj športno in hitro pretikanje. S pomočjo sistema “launch control” CTS-V stotico na merilniku prekrije v le 3,7 secondi, svoj sprehod po hitrostni “skali” pa konča pri 322 km/h.

Pogon je vedno in povsod speljan na zadnji kolesni par, za še boljši stik s podlago pa skrbita delna zapora zadnjega diferenciala in tretja generacija magnetnih amortizerjev, katerih tekočina glede na hitrost prilagaja trdoto vzmetenja. Za učinkovito zaustavljanja, tudi pri izrazito dinamični vožnji, skrbijo, zavore Brembo, di chi diski premera 390- rispettivamente 365 mm in šest batne čeljusti (zadaj štiri batne), skrbijo za učinkovit pojemek, kjerkoli in kadarkoli.

Notranjost je dobila športne sedeže v kombinaciji mikrofibre in usnja, pod katera se proti doplačilu podpiše Recaro. Veliko je tudi ostale športne zabele, voznik pa lahko s pomočjo 12,3-palčnega zaslona spremlja številne parametre športnosti svoje vožnje.
Notranjost je dobila športne sedeže v kombinaciji mikrofibre in usnja, pod katera se proti doplačilu podpiše Recaro. Veliko je tudi ostale športne zabele, voznik pa lahko s pomočjo 12,3-palčnega zaslona spremlja številne parametre športnosti svoje vožnje.

CTS-V na zunaj prepoznamo po razširjenih blatnikih in obilo ostale športne “zabele”, v obliki pokrova motorja iz karbonskih vlaken, na katerem so posebne odprtine za hlajenje motorja. Kromiranega tretmaja je bila deležna tudi motorna maska in odprtine za zajem zraka na odbijaču pod njo, na zadku pa se bohotita zadnji difuzor, ki ga objemata dva para dvojnih izpušnih cevi velikega premera.

Dva para dvojnih izpušnih cevi prenašata zvočno simfonijo enakega 6,2-litrskega supercharged V8, ki že opravlja "tlako" v trenutno najbolj zmogljivi corvetti - ZO6, ki v športni limuzini zmore le 10 KM in 20 Nm manj moči.
Dva para dvojnih izpušnih cevi prenašata zvočno simfonijo enakega 6,2-litrskega supercharged V8, ki že opravlja “tlako” v trenutno najbolj zmogljivi corvetti – ZO6, ki v športni limuzini zmore le 10 KM in 20 Nm manj moči.

Sorodnost s corvetto Z06 je poleg enakega srca pod pokrovom tudi pri serijskem “performance data recorderjem”, s pomočjo katerega lahko voznik v HD tehniki ovekoveči svoje podvige na in izven tekmovalnih pist, pridobljene podatke pa kasneje tudi primerja. Enako mero športnosti v obliki konkretne zabele prinaša tudi notrajost, kjer potnike sprva pozdravijo v kombinacijo usnja in mikrovlaken odeti športni prednji sedeži, ki proti doplačilu postanejo Recarovi.  Poleg aluminijastih stopalk in športnega volana ter izredno kratke prestavne ročice je notranjost na voljo tudi v treh živih barvnih odtenkih, piko na i pa pomeni velik 12,3-palčni osrednji zaslon, prek katerega voznik prebira številne informacije glede časov krogov, bočnih pospeškov, izkoristkov in podobnega.

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni: 
cadilac.com

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.