L'Audi R8 ha subito un piccolo restyling che ha toccato la parte visiva dell'auto, ma la maggior parte del resto rappresenta ancora la supercar R8 da far rizzare i capelli. Contrariamente alle voci, la R8 mantenne il motore aspirato e non fece ricorso a un motore a V a 6 cilindri sovralimentato.
Z vidika dizajna ima osveženi Audi R8 Di più oster videz. Maska avtomobila se je razširila, od nje pa so ločili odprtine za vsesavanje zraka. Zadaj se odprtina za zrak razteza čez celoten zadek, usmernik zraka oziroma difuzor pa je še toliko bolj opazen. Osnovni Audi R8 ima singole parti karoserije obarvane v colore nero z visokim sijajem, Audi R8 V10 Performance Quattro, novo ime za Audi R8 V10 Plus, pa ima te karoserijske dele odete v mat titanovo barvo. Pri obeh modelih si lahko proti doplačilo izberemo karoserijske dele z izpostavljenimi karbonskimi vlakni. Po želji si lahko omislite še prednji usmernik zraka, narejen iz karbonskih vlaken in ojačenega polimera, che è per 2 kilograma lažji od običajnega. Notranjost se ni veliko spremenila, na voljo pa so nekatere nove barvne kombinacije oblazinjenja.
Standardni Audi R8 ima 10-valjni V-motor s 562 konjskimi močmi E 550 njutonmetri navora. To pomeni, da ima 30 konjskih moči E 10 njutonmetrov navora več kot njegov predhodnik. S to močjo lahko R8 Coupe od 0 A 100 chilometri all'ora accelerare in 3,4 secondi e dentro 3,5 secondi, če gre za različico z odprto streho (Spider). R8 s trdo streho doseže 324 km/h, Spider pa 322 chilometri all'ora.
Audi R8 V 10 Performance Quattro ha 5,2 litri 10-valjni V-motor, ki ima po novem 612 cavalli E 580 njutonmetrov navora. To pomeni, da ima 9 konjskih moči E 20 njutonmetrov več kot njegov predhodnik. Coupe potrebuje od 0 A 100 km/h 3,1 sekunde, Spider pa 3,2 secondi. V prvem primeru znaša končna hitrost 331 km/h v drugem pa 329 km/h. Inženirji so se poigrali še z nastavitvami podvozja in tako poskrbeli, da se najmočnejši R8, ko začne zavirati pri 100 km/h, fermare 1,5 metri prej kot predhodnik, ko zavira pri 200 km/h, pa rabi kar 5 metri manj za popolno zaustavitev v primerjavi s predhodnim modelom.
Galerija slik: Audi R8
Maggiori informazioni:
audi.si