Renault Captur sta andando a ruba qui e altrove in Europa. È, ovviamente, il crossover più desiderabile del segmento e la quinta Renault più venduta. Ha conquistato principalmente le donne di mezza età che hanno un Captur come secondo veicolo in casa. Piace anche ai pensionati attivi con figli adulti che hanno già lasciato il nido domestico. È popolare per la sua posizione di seduta più alta e, con il suo aspetto rinnovato e fresco, piacerà sicuramente anche alle generazioni più giovani.
Spremembe pri Capturju ne izstopajo na prvi pogled, saj je bolj kot zunaj prenovljen znotraj. Spremembe prednjega dela zajemajo prepoznavni podpis žarometov v obliki črke C in prepoznavno kromirano masko z Renaultovim logotipom. Zadek ima zdaj nov odbijač s kromirano letvijo in LED-luči v 3D-tehnologiji, kjer je prav tako moč opaziti svetlobni podpis v obliki črke C. Captur tudi s to osveženo generacijo polaga poseben poudarek na personalizacijo avtomobila. Zunanjost ima kar 30 različnih barvnih kombinacij z možnostjo dvobarvne karoserije. Za najbolj izbirčne so dodali še tri nove barve in tako bo odločitev za barvo še težja.
Tokratna novost je predstavitev opreme Initiale Paris v Capturju. Gre za najbolj opremljene avtomobile, ki nudijo vse, kar Renault v tem trenutku premore. Ima posebno ametistno črno barvo, kromirano masko in notranjost, obdano z usnjem. Ima aktivne LED-žaromete in posebna platišča v obliki diamanta, z malo domišljije pa lahko v njih vidite celo podobo della Torre Eiffel.
Pri prenovi notranjosti so prisluhnili dosedanjim pripombam in jih odpravili. Materiali so kakovostnejši E prijetnejši na otip. Sedeži imajo izboljšan bočni oprijem, še posebno pozornost pa so namenili predalu na armaturni plošči, ki zdaj ne ropota in ne povzroča tako imenovanih čričkov. Tudi notranjost si je mogoče individualizirati, obstaja tudi dvobarvna kombinacija, sicer pa vam je na voljo kar 6 različnih paketov za notranjost. Da bi Captur postal kar najbolj uporaben, si za doplačilo lahko omislite sredinski naslon za roko s predalom, strešni potovalni kovček ali celo nosilec za kolesa.
Prostornost je še ena prednost, ki jo ima Captur pred neposrednimi tekmeci. Velikost prtljažnega prostora je 377 litrov, ki ga je mogoče razširiti na prek 1200 litrov. Na voljo je kar 9 različnih odlagalnih površin, spredaj pa je tudi tokrat nameščen inovativen izvlečni predal z 11,5 litra volumi.
Tehnologija je bila v celoti posodobljena, kot dodatno k že poznani opremi pa lahko omenimo sistem za nadzor mrtvega kota E sistem samodejnega parkiranja, ki bo marsikomu olajšal to opravilo. Šest zvočnikov E globokotonec so del kompleta vrhunskega proizvajalca A PIEDI NUDI, ki si ga avdiofili lahko vgradite v Capturja.
Bencinska agregata sono disponibili due, in sicer z močjo 66 kW (90 KM) E 87 kW (120 KM). Šibkejši je na voljo z ročnim petstopenjskim menjalnikom, pri močnejšem pa lahko izberete tudi avtomatski EDC-menjalnik z dvojno sklopko. Dizelska agregata sta prav tako due, šibkejši s 66 kW (90 KM) in močnejši z 81 kW (110 KM) moči, ki sta prav tako na voljo z že omenjenima menjalnikoma.
Pri vseh različicah so na voljo 4 nivoji opreme z imeni zen, Intens, All'aperto in najprestižnejši paket opreme Initiale Paris. Vstopna cena Capturja z opremo Zen in bencinskim agregatom TCe 90 znaša 15.490 evrov. Najprestižnejša različica Initiale Paris z agregatom Energy dCi 90 in avtomatskim menjalnikom pa 24.490 evrov.
PER SAPERNE DI PIÙ: BMW CONCEPT LINK: POGLED V PRIHODNOST
Galerija slik: Renault Captur
Maggiori informazioni:
renault.si