Instagram è uno dei social network più popolari, utilizzato da oltre 500 milioni di persone in tutto il mondo. Da molto tempo non è più destinato solo all'archiviazione, alla modifica e alla condivisione di foto tra una ristretta cerchia di amici. Oggi è anche una delle nicchie più importanti per il marketing e, naturalmente, una fonte di informazioni sui consumatori, che viene analizzata quotidianamente per migliorare le strategie di vendita delle aziende. Da quest'ultimo e da sondaggi simili puoi scoprire cosa dicono di te le tue foto su Instagram.
Kaj o tebi povedo tvoje fotografije na Instagramu? Preberi si, kaj lahko o tem povedo raznorazne raziskave.
Barve in filter fotografije
V tej studi, v kateri so analizirali profile 179 ljudi (več kot 25.000 fotografij) so poskušali ugotoviti, kakšna je povezava med osebnostjo ljudi in barvami ter filtri, ki jih uporabljajo za svoje fotografije na Instagramu. Ugotovili so, da imajo bolj ekstrovertirani ljudje več fotografij s svetlimi filtri ter da ljudje, ki niso v zvezi, objavljajo fotografije s svetlejšimi barvami.
Pogostost objavljanja
Raziskovalci iz Harvarda in Univerze v Vermontu so analizzato več kot 43.000 fotografij ter ugotovili, da obstaja povezava med depresivnimi posamezniki in pogostostjo objavljanja: depresivnejši ljudje so več objavljali na Instagramu. Iz te povezave pa ne moremo sklepati na vzročnost: možno je celo, da so tisti, ki več objavljajo na Instagramu, ravno zato postali depresivni ali depresivnejši.
Tema fotografije
Alcuni di quelli raziskovalci so mnenja, da je za ljudi, ki objavljajo več fotografij s svojimi partnerji, bolj verjetno, da ne naslavljajo težav v partnerskih odnosih.
Starost
Raziskovalci so scoperto, da se mlajši od 25 let manjkrat smejijo na instagram fotografijah.
Objavljanje fotografij hrane
Ricercatori so ugotovili, da se tisti ljudje, ki objavljajo več fotografij svojih obrokov, lažje držijo predpisanih diet. Ena izmed razlag zakaj je, da všečki in ogledi te ljudi še dodatno motivirajo.
Tri vrste selfijev
Selfiji lahko pomenijo marsikaj. V grobem se lahko razdelijo na tre categorie.
Komunikatorji objavljajo selfije z namenom, da svoje sledilce spodbudijo k debati.
Avtobiograferji objavljajo svoje selfije predvsem zato, da shranijo ter z drugimi podelijo pomembne trenutke v svojem življenju (na primer pomemben dosežek).
Samopublicisti pa selfije objavljajo skoraj neprestano, predvsem z namenom, da so v središču pozornosti ter da se predstavljajo v čimboljši luči.