Continental sta accarezzando un'idea interessante. Vorremmo installare il sistema frenante nel cerchio stesso, riducendo così il peso e aumentando la durata dei dischi freno. Questo sistema sarebbe particolarmente efficace nei veicoli elettrici che utilizzano la frenata rigenerativa.
Continentale pravi ideji preprosto ˝koncept novega kolesa˝. Ta bi združila zunanji del oziroma platišče z notranjim delom, ki nosi aluminijasti zavorni disk. Nova zasnova naj bi bila še posebno primerna za veicoli elettrici, poleg tega pa bi odpravila težave, ki jih imajo običajni zavorni diski s korozijo. S tem bi se zmanjšali stroški vzdrževanja, saj bi aluminijasti disk preživel celotno življenjsko obdobje avtomobila. Kot strošek ostanejo le še zavorne ploščice. Zavora je zdaj nameščena v kolesu na notranji strani diska in ima večjo površino, kot jo imajo aktualne zavorne ploščice v čeljustih na zunanji strani diska. Zavora pritiska na aluminijasti disk in tako učinkoviteje zavira. Zaradi lažje zasnove je potrebne manj energije pri speljevanju in manj energije za ohranjanje hitrosti. To je še posebno pisano na kožo električnim avtomobilom, saj se z manjšo porabo energije veča razdalja, ki jo lahko prevozijo.
PER SAPERNE DI PIÙ: NEPREDIRLJIVA GUMA ZA KOLO BRIDGESTONE AIR FREE – NASVIDENJE, TLAČILKE!
Galerija slik: Avtomobilska kolesa prihodnosti
Maggiori informazioni:
continental-tires.com