fbpx

Ford focus RS 3.0 – La bestia da 320 CV di Ford con la firma di Ken Block

Prvi serijski projekt nove fordove nove športne divizije je najbolj zmogljivi focus vseh časov, ki v tretji generaciji prinaša številne novosti. 2.3-litrski ecoboost po novem poganja vsa štiri kolesa, s pomočjo "twin-scroll "turbo polnilnika pa zmore 320 KM. Pri razvoju je sodeloval tudi svetovno znani dirkač Ken Block, tako da gre zagotovo za izvrsten izdelek.

Evropski Ford bo v Ženevi na ogled predčasno postavil tretjo izdajo najbolj zmogljive različice guado focusa, pri razvoju katere je s fordovo športno divizijo sodeloval tudi solo Ken Block. Najbolj zmogljivi focus vseh časov pričakovano nosi oznako RS, v primerjavi s predhodnikom pa prinaša tudi določene pomembne spremembe.

Zadnji del bosta zaznamovali dve veliki izpušni trobenti, na vrhu pa zajeten spojler, ki spominja na legendarno "krilo" pri escort RS cosworthu iz sredine devetdesetih.
Zadnji del bosta zaznamovali dve veliki izpušni trobenti, na vrhu pa zajeten spojler, ki spominja na legendarno “krilo” pri escort RS cosworthu iz sredine devetdesetih.

Ena takšnih je dejstvo, da bo 2,3-litrski ecoboost bencinar po novem poganjal vsa štiri kolesa, česar so se Fordovci pri predhodniku otepali podobno kot “pijanec plota”. To namreč doda k teži vozila in nenazadnje ceni, ampak strokovnjaki Ford performance ekipe so se uspešno spopadli tudi s tema problemoma. In sicer so novemu RS-u namenili inteligentni štirikolesni pogon, kjer računalniško krmiljena enota prek senzorjev nadzora vektorskega navora, na posamezno kolo v vsakem trenutku pošilja optimalno količino navora.

Sistem razmere na cestah analizira 100-krat na sekundo in na podlagi podatkov razporeja optimalno količino navora na posamezno kolo. Poleg očitnih prednosti pri “handlingu” in vozni dinamiki, pa sistem jeziček na tehtnici zviša le 20 chilogrammi, kar je praktično zanemarljiv podatek. S pomočjo sistema naj bi bila po besedah fordovih inženirjev vozna dinamika še občutno boljša kot tista pri predhodniku, meja zdrsa pa postavljena konkretno višje, nenazadnje pa naj bi skoraj popolnoma izničil pojav trganja volana iz rok znanega kot “torque steer”.

La nota sportiva degli interni sarà rafforzata dal volante ribassato e da indicatori aggiuntivi sulla parte superiore della console centrale, mentre lo schermo centrale visualizzerà molti più dati sul funzionamento del motore, sull'accelerazione laterale e sui dati del cronometro.
La nota sportiva degli interni sarà rafforzata dal volante ribassato e da indicatori aggiuntivi sulla parte superiore della console centrale, mentre lo schermo centrale visualizzerà molti più dati sul funzionamento del motore, sull'accelerazione laterale e sui dati del cronometro.

Zunanjost deluje kot da je bila deležna konkretnega tretmaja steroidov, zajetni prednji spojler pa objema eretto collocato Luci a LED. Na voljo bo le v izvedenki s petimi vrati, na boku pa bodo poglede nase lepila posebna Cerchi da 19 pollici. Še malenkost bolj nazaj pa se nahaja ogromen spojler v stilu legendarnega escort RS coswortha, ki je bil tudi zadnji RS s pogonom na vsa štiri kolesa, čeprav tako drastičen (ta pri focus RS-u) kljub vsemu ni.

2,3-litrski “ecoboost” si je focus RS sposodil pri novem mustangu, a so ga za potrebe delovanja v tem “hot hatchu” predelali. In sicer je evropski mišičnjak dobil tehnologijo “twin scrool” E večja kompresor ter hladilnik zraka, ki zagotavlja boljši pretok zraka, rezultat obojega pa je večja odzivnost v celotnem razponu vrtljajev in tudi boljši zvok motorja.

Il frontale, prevedibilmente tossico, è ulteriormente supportato da un kit aerodinamico che abbraccia le luci di marcia diurna a LED verticali, mentre quelle principali brillano con una tecnica bi-xeno tracciabile.
Il frontale, prevedibilmente tossico, è ulteriormente supportato da un kit aerodinamico che abbraccia le luci di marcia diurna a LED verticali, mentre quelle principali brillano con una tecnica bi-xeno tracciabile.

Nekaj novosti bo tudi v kabini, ki je športnim zmogljivostim primerno pridobila na športni zabeli, poleg tega pa bo premogel tudi drugo generacijo multimedijske enote Sincronizzazione z glasovnim upravljanjem, na športne sedeže je podpisan slavni Recaro, v opremi pa so tudi sistem samodejnega zaviranja, sledljivi biksenonski žarometi e potremmo andare avanti all'infinito.

PER SAPERNE DI PIÙ: Prenovljeni ford focus zapeljal na “to stran alp”

Novi ford focus RS bo javnosti prvič predstavljen marca 2015 na avtomobilskem salonu v Ženevi, ko bodo znane tudi cene in prihod modela na trg.

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.