fbpx

Slogan onesti: se gli slogan pubblicitari dicessero la verità…

Mlad kreativec Clif Dickens je v projektu '‘Honest Slogans’’ prikazal, kako bi zveneli oglaševalski slogani, če bi govorili resnico. Za naslednje izdelke pač ne velja reklo, da se dobre stvari prodajajo same od sebe.

‘’Oglaševanje je umetnost, kako prepričati ljudi, da zapravijo denar, ki ga nimajo, za nekaj, česar ne potrebujejo, ‘’ je dejal Will Rogers in verjetno je imel prav. Oglaševalci sicer res ne lažejo – vendar pa se včasih za nekatere izdelke zdi, da resnico o njih zavijejo v celofan, da vse skupaj zgleda veliko bolj mamljivo, kot je v resnici.
Da je temu res tako, je v svojem projektu ‘’Honest Slogans’’ prikazal Cliff Dickens. Oglaševalske slogane znanih izdelkov je priredil tako, da govorijo čisto resnico. Več kreativnosti Clifa Dickensa, ki bi ga bil v svojem timu gotovo vesel tudi slavni Don Draper iz Oglaševalcev, lahko poiščete na njegovem blogu, Cinguettio, Facebook E Instagram.

Kako bi zveneli oglaševalski slogani, če bi govorili resnico, pa si oglejte v naši fotogaleriji!

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.