fbpx

Hyundai grand santa fe - bussa con decisione alla porta del segmento dei SUV prestigiosi

La stragrande maggioranza delle persone conosce già la Santa Fe come un SUV di medie dimensioni simpatico e imponente che offre molti contenuti a un prezzo competitivo. Ad una clientela ancora più esigente viene ora offerto il suo fratello maggiore, la Hyundai grand santa fe, che con i suoi 4,92 metri offre un comfort ancora migliore per sette passeggeri, offrendo loro un comfort quasi premium. Tutto questo per 50-55mila.

Notranjost je povečini znana že iz santa feja, materiali in končna obdelava pa sta ceni in ciljni klienteli primerna. Na voljo sta dva opremska paketa, oba pa sta glede na segment nadpovprečno bogato založena z opremo. Usnje in ksenoske luči so namreč vedno serijske
Notranjost je povečini znana že iz santa feja, materiali in končna obdelava pa sta ceni in ciljni klienteli primerna. Na voljo sta dva opremska paketa, oba pa sta glede na segment nadpovprečno bogato založena z opremo. Usnje in ksenoske luči so namreč vedno serijske

PER SAPERNE DI PIÙ: Hyundai i20: un ragazzo di città con l'ambizione di essere qualcosa di più

Da pred vami stoji grand in ne “klasični” santa fe je najbolj očitno na zadku, kjer je grand dobil nove in še bolj pompozne luči, očitna razlika pa je tudi na boku, saj je lepo vidno, da grand v dolžino meri zajetnih 4,92 metra. To pomeni, da se je grand v dolžino “potegnil” za zajetnih 225 milimetrov, za okroglih 100 daljše pa je tudi medosje (meri 2.800 mm). Vse to obljublja bolj prostorno potniško kabino, razlike pa se čutijo predvsem v drugi in še bolj v tretji sedežni vrsti. Razlike pa so tudi v drugi sedežni vrsti, kjer lahko kupec izbira med različico s klasično sedežno klopjo in takšno z dvema foteljastima ločenima sedežema, se pravi šest- ali sedem sedežno različico.

Opremska paketa sta dva: limited in impression, že osnovni pa pomeni usnjeno oblazinjenje, električno nastavljiv voznikov sedež, ogrevane štiri stranske sedeže v dveh sedežnih vrstah, biksenonske luči in LED dnevne luči, prestavno avtomatiko, priključljivi 4WD pogon, sistem nadzora tlaka v pnevmatikah, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, aktivni pokrov motorja za zaščito pešcev, parkirna pomagala in vzvratno kamero, bluetooth in audio napravo s stikali na volanu ter tempomat.

Prtljažnik grand santa feja je kljub vedno serijskima dodatnima sedežea zrasel za 49 litrov in v osnovni postavitvi sedaj meri 634 litrov
Prtljažnik grand santa feja je kljub vedno serijskima dodatnima sedežea zrasel za 49 litrov in v osnovni postavitvi sedaj meri 634 litrov

Pri impression paketu pa lita platišča z 18- zrastejo na 19 pollici, električno pomikanje dobi še sovoznikov sedež, voznikov pa spominsko funkcijo, serijski pa so tudi tovarniška navigacija, panoramsko strešno okno, električno odpiranje collo prtljažnika, smerni žarometi, parkirna asistenca, chiave intelligente in gumb za zagon motorja ter senčniki na zadnjih bočnih steklih.

Pod pokrovom se vrti zgolj 2,2-litrski dizelski motor znan že iz santa feja, ki razvije 145 kW in 436 Nm navora, slednji pa je prek šeststopenjske prestavne avtomatike v osnovi v celoti speljan na prednji kolesni par, po potrebi pa se največ 50 odstotkov navora prenese na zadnji par koles. Ob pritisku na tipko lock pa se navor zaklene med obema osema v razmerju 50:50. Del serijske opreme je tudi izboljšan sistem flex steer s še vedno tremi režimi delovanja: normal, comfort in sport, nekaj dodelav sta bila deležna tudi podvozje in vzmetenje, predvsem v obziru na dodatno maso in večje mere vozila.

Cene se pričnejo pri 50 evrih tisočakih, paket impression pa zahteva še 3.700 evrov doplačila. Preračunano pa pomeni, da je grand v primerjavi s primerljivim santa fejem dražji za in giro quattromila euro.

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni: 
hyundai.si 

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.