fbpx

Ikea: domiseln oglas, ki plastično ponazarja, kako cenovno dostopni so njeni izdelki

Ikea je cene svojih izdelkov postavila v kontekst.

Švedski pohištveni velikan Ikea ima ne le odlične izdelke za dom, pač pa tudi odlične oglase. V svoji zadnji kampanji je želel na plastičen način pokazati, kako cenovno ugodni so v resnici njegovi izdelki. Tako jih je postavil ob bok pločevinkam, picam ipd. Ste vedeli, da v Ikei posteljo dobite že za 50 poštnih znamk in klubsko mizico za ceno treh kav?

Come cenovno dostopni so Ikeini izdelki za dom, prikazuje zadnja oglaševalska kampanja, ki je bila narejena za arabski trg in pod katero se podpisuje oglaševalska agencija Memac Ogilvy & Mather.

PER SAPERNE DI PIÙ: Il leggendario Bulli – Volkswagen Tipo 2 – come lampada

Namesto da bi Ikea pokazala svoje izdelke jasno in glasno, so v ospredje postavili njihovo cenovno dostopnost, a ne na klasičen način, torej s ceno. To so postavili v kontekst in na plastičen način pokazali, da številni njihovi izdelki, kot so postelje, namizne svetilke in omarice, niso nič kaj dražji od nekaj kav, tub barve, pločevink piva, pic itd.

 

 

 

 

 

 

 

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.