fbpx

Cosa dovresti pubblicare sui social media per aumentare le tue possibilità di essere assunto?

Sei stanco del tuo attuale lavoro e desideri un nuovo lavoro? Le foto delle tue vacanze in cui sei visibilmente ubriaco e pubblicate sui social non ti aiuteranno nella ricerca di lavoro. Ma come possono comunque i social media e i tuoi post aiutarti ad aumentare le tue prospettive lavorative?

Kakšna vsebina objav na družbenih omrežjih bo pripomogla k uspehu pri iskanju nove službe?

1. Glasba

Glasba.
Glasba.

Alex Boateng, vodja oddelka za urbano glasbo pri založbi Island Records, pravi, da se ob izbiranju primernih kandidatov osredotoča na glasbeni okus. Bolj kot to, katero zvrst posluša oseba, ga zanima strast do glasbe. Založba išče predvsem ljudi, ki so polni novih idej in zamisli.

2. Zanimanje za področje dela

Zanimanje za področje dela.
Zanimanje za področje dela.

Matt Barr, direktor športne agencije All Conditions Media, je navdušen nad tistimi ljudmi, ki na družbenih omrežjih pokažejo visoko stopnjo zanimanja za ekstremne športe. Če boste v debati o tej temi podali zanimivo mnenje, boste povečali svoje možnosti za zaposlitev.

3. Aktivno življenje

Aktivno življenje.
Aktivno življenje.

Lara Morgan, ustanoviteljica kozmetičnega podjetja Pacific Direct, pri ljudeh ceni aktiven način življenja. Športne fotografije ne bodo nikoli odveč. Lara namreč meni, da je človek z lastnostmi profesionalnega športnika, kot je denimo tekmovalnost, primeren kandidat za delo.

4. Dovršene fotografije

Dovršene fotografije.
Dovršene fotografije.

Rupert Rixon, ustanovitelj digitalne agencije Perspective Pictures, je še posebej naklonjen ljudem, ki se ne zadovoljijo z običajno fotografijo. Ob tem poudarja, da ne cilja na obvladovanje fotografskih prvin, pač pa na trud, vložen v fotografiranje.

5. Označevanje

Serijskega podjetnika Mika Southona prepričajo kandidati, ki na družbenih omrežjih pod objavami pogosto označujejo svoje znance. Na ta način sklepa, da se radi zapletejo v razpravo, kar šteje kot lastnost dobrih prodajalcev.

6. Optimizem

Optimizem.
Optimizem.

Dan Kieran, generalni direktor Unbound, se želi obdati z optimističnimi ljudmi. Slednji bodo s svojim razmišljanjem znatno pripomogli pri reševanju krize. Optimisti na družbenih omrežjih pogosto delijo zanimive, a težko razumljive novice.

7. Hobiji

Hobiji.
Hobiji.

Andrew Reeve, ustanovitelj spletne trgovine HonestBrew, želi svoje podrejene spoznati osebno. Prav zato želi izvedeti, kaj počnejo v prostem času. Kljub temu od svojih zaposlenih med delovnim časom zahteva resno delo.

8. Citati

Scott Morrison je ustanovitelj podjetja The Boom!, ki se ukvarja s kreativnim svetovanjem. Po njegovem mnenju je na družbenih omrežjih dovolj prostora tudi za citate. S tem misli predvsem na modre zapise iz poezije in filozofije.

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.