fbpx

E-mail: come scrivere una buona e-mail [infografica]

Scrivimi e ti dirò chi sei. L'e-mail è il nostro specchio, la nostra finestra sul mondo. È la prima impressione. È l'equivalente di una lettera scarabocchiata mal formulata e non mostra alcun rispetto per l'interlocutore. La routinizzazione del suo utilizzo ci ha resi vulnerabili alla superficialità e ha allentato le regole. Nella cerchia degli amici questo non ha un ruolo, e nel mondo degli affari si applica ancora l'etichetta elettronica, quindi controlla dove stai zoppicando e correggi gli errori.

Marsikdo bo zamahnil z roko, češ, saj znam pravilno uporabljati in pisati e-pošto, a vsake toliko časa je vredno obrisati prah iz platnic spletnih pravil in etichetta. Napake (ne zgolj slovnične) so v poslovnem svetu lahko usodne. Ob poplavi pošte, ki se usuva na nas vsak dan, si je težko povrniti izgubljeno fiducia. Tu domala ni druge priložnosti. Seveda govorimo le o poslovnem miljeju, pri korespondenci s prijatelji pravil pač ni oziroma so ta interna. Prijatelja lahko pozdravite v trenirki, poslovnega partnerja pač ne. Ja, e-pošta pove toliko in še več o vas. In velikokrat je prav ona vaš prvi kontakt s potencialno stranko in vsi poznamo težo prvega vtisa. Ne da se ga izbrisati z gumbom za izbris.

E-pošta je vaša osebna izkaznica.
E-pošta je vaša osebna izkaznica.

Mogoče e-pošta nima moči osebnega stika, a ”magnituda” prihaja zelo blizu temu, saj so osebni kontakti danes dostikrat rezultat prav spletnega dogovora. Slab prima impressione napravi domala nepopravljivo škodo, dober je temelj, na katerem se da zgraditi marsikaj.

PER SAPERNE DI PIÙ: Infografica: com'è la giornata tipica di un uomo d'affari di successo?

Naslednje bo verjetno vsakomur jasno kot beli dan, toda zdimo se kot teflon, nič se nas ne prime, zakaj vedno znova zaseda vrh lestvice napak. Naslov.

Indirizzo

Naslovu (”subject”) se priponke ”ne sodi knjige po platnicah” žal ne da pripeti. Zato naj bo kost za glodanje, aperitiv. Morda ne bo delal čudežev, lahko pa vam za vedno zaloputne vrata. Naslovnika naj seznani z vsebino, naj zapoje kot Sirene. Ker naslov je sidro. Brez sidra tvegate, da vas v živahnem zalivu nabiralnika odnese proč na odprto še preden pridete do obale. In ko se vam enkrat uspe zasidrati, bodite kratki in jedrnati. Zakaj? Ker se večina sporočil danes prebira na telefonih.

Dolžina

150 besed, pet stavkov, potem pa zaključite. Ne okolišajte po nepotrebnem in ne razsipavajte z okrasnimi pridevniki. Poslovneži ponavadi nimajo časa za dolga sporočila, zato vključite res samo bistvo. Pomislite na vprašanje, katere tri stvari bi vzeli na samotni otok. To vam bo pomagalo, da podate samo najnujnejše.

Mobilni telefoni niso format za branje romanov.
Mobilni telefoni niso format za branje romanov.

Izbira besed

Lepa beseda lepo mesto najde. Ne bodite vsiljivi, ne planite na naslovnika, kot da greste na juriš in ročno izbirajte besede. Skušajte profilirati naslovnika in temu primerno izbrati jezik, ki mu bo najbližje.

Ločujte oz. členite

E-pošta naj bo pregledna, zato členite, ločujte besedilo vsebinsko kot ločujete odpadke. Še posebej, če je vsebine malo več kot za nekaj povedi. En stolpec že na prvi pogled deluje noioso in odbije naslovnika. Dodajte privlačne podnaslove, kakšno sliko in negujte interes naslovnika, saj je ta zelo krhek.

Ja, kovanje e-pošte je polno čeri, a upoštevanje že omenjenih trucchi in tistih, ki jih najdete v spodnji infografica, vam bo omogočilo, da se jim izognete.

Kako ustvariti popolno e-pismo.
Kako ustvariti popolno e-pismo.

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
www.whoishostingthis.com

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.