Nel 25° anniversario della roadster più venduta di tutti i tempi, Mazda ha celebrato questo evento giubilare nel miglior modo possibile: con la prima del nuovissimo modello Mazda MX-5. Nelle prime ore di oggi, ciò è avvenuto contemporaneamente in tre parti del mondo completamente diverse e, in contemporanea, questo brand ha anche pubblicato il primo set di foto ufficiali del nuovo arrivato.
Pogon je segmentu primerno še vedno speljan na zadnji kolesni par, piattaforma ma loro sono razvili skupaj s Fiatom, ki naj bi prihodnje leto kupcem ponudil svojo različico radsterja pod blagovno znamko Alfa romeo. Mazdini oblikovalski so pri snovanju serijske različice ostali zvesti KODO oblikovalskemu jeziku, kar pomeni, da lahko številne podobnosti iščemo tako pri aktualni trojki kot napovedani dvojki, razvoj pa je prinesel tudi za več kot 100 kilogramov nižjo težo, kar je prav tako domena skyactiv tehnologij, ki jih ta model premore prvič.
PER SAPERNE DI PIÙ: Con Mazda2 soffierà un vento nuovo e tecnologicamente avanzato nel segmento A
Osnovna različica tako tehta vsega 1.050 kg, kar gre z roko v roki z roadsterskim poslanstvom, kjer je lahka gradnja eden ključni elementov. Eden takšnih je tudi proti zadnji osi pomaknjena potniška kabina in dolg pokrov motorja, kar nova Mazda MX-5 prav tako premore, odlikuje pa jo tudi idealna razporeditev teže v razmerju 50:50.
Inženirji so “ji” poleg tega uspeli tudi znižati podvozje E izboljšati upravljanje, vsi zgoraj omenjeni prijemi pa so botrovali tudi k znižanju povprečne porabe, za pogon pa bosta skrbela od prej znani 2,0-litrski bencinar z 160 KM e ristrutturato 1,6-litrski motor z 130 KM. Za prenos moči proti zadnjim kolesom pa bosta skrbela šestopenjska ročni menjalnik in prestavna avtomatika.
Kar se dimenzij tiče, je nova MX-5 z 3,915 mm, celo nekoliko krajša od aktualne “miate”, meter pa v širino in višino pokaže 1.730- oziroma 1.235 mm, medosna razdalja pa znaša 2.315 mm. Serijsko bo postavljen na pnevmatike dimenzij 195/50 R 16 zmogljivejša različica bo imela še za palec večja platišča. Pri MX-5 so sodeč potem pazili tudi na stroške lastništva in uporabe, ki naj bi bili čim nižji, prav tako pa bodo konkurenčne tudi cene, ki naj se ne bi pretirano oddaljevale od teh pri aktualni različici. Na ceste naj bi zapeljala prihodnje leto, uradno premiero pa bo doživela prihodnji mesec v Parizu, ko bo znanega tudi kaj več o uradnih cenah.
Maggiori informazioni: mazda.com