La coupé a quattro porte "più debole" del marchio Mercedes-Benz è stata introdotta in Europa. La Mercedes-AMG GT 43 potrebbe effettivamente avere meno cavalli sulla carta, ma è ben lungi dall'essere una bestia addomesticata e sdentata. È ancora un AMG e ha ancora un bel morso.
Pred časom smo že spoznali Mercedesove štirivratne kupeje z oznakami GT 53, GT 63 in GT 63S. Tem se je zdaj pridružil še najmlajši in lahko bi rekli tudi ‘najmanjši’ Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4-door Coupé. Ob njegovih prvih slikah so nas najprej zbodla v oči monoblock platišča z retro pridihom. Za pogon AMG GT 43 skrbi isti 3 litri turbinski vrstni 6 cilindri, ki ga najdemo v njegovem močnejšem bratu GT 53. Seveda z manj moči, a še vedno dovolj za večino kupcev.
Model GT 53 ima 435 cavalli E 520 njutonmetrov navora, najnovejši štirivratni kupe AMG GT 43 pa ima ‘zgolj’ 367 cavalli E 500 newtonmetri navora. ‘Manko’ 68 konjskih moči se opazi pri šprintu od 0 A 100 chilometri all'ora , kjer je GT 43 za 4 desetinke sekunde počasnejši od GT 53. GT 43 potrebuje za šprint 4,9 secondi, ima pa tudi manjšo končno hitrost, ki je manjša za 15 km/h in znaša 270 chilometri all'ora. Čeprav ima GT 43 manj konjskih moči, se to obrestuje pri vrhuncu moči, ki je na voljo pri nižjih obratih kot pri modelu GT 53.
Oba avtomobila si delita 4MATIC+ štirikolesni pogon, 9-stopenjski samodejni menjalnik in EQ Boost, ki za nekaj trenutkov doda še 22 konjskih moči E 250 newtonmetri navora. Vstopni Mercedes-AMG GT 43 Four-Door Coupe je na nemškem trgu na voljo od 95.259 evrov ulteriore.
Galerija slik: Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4-door Coupé
Maggiori informazioni:
mercedes-benz.si