fbpx

Mercedes-AMG GT Roadster: un vento (fresco) nella famiglia GT

Mercedes-AMG GT Roadster

La Mercedes-AMG GT Roadster è la versione senza tetto dell'attuale vettura sportiva con stella a tre punte. Saranno disponibili due derivate, ovvero la entry-level (AMG GT Roadster) da 476 CV e la più potente (GT C Roadster) da 557 CV. Allo stesso tempo, questa sarà la versione più potente della Roadster, che ha molte caratteristiche tecniche della coupé AMG GT R, il membro più potente della famiglia GT, che ha debuttato di recente.

Mercedes bo na pariški avtosalon pripeljal brezstrešno navezo modello Mercedes-AMG GT, in sicer modela Mercedes-AMG GT Roadster in Mercedes-AMG GT C Roadster. Oba razpolagata s 4-litrskim biturbo motorjem V8, le da pri prvem ta zmore 476 KM (350 kW, najvišji navor 630 Nm), agregat močnejše izpeljanke pa iz sebe lahko iztisne 557 KM oz. 410 kW, kar je le 20 kW manj kot prvak razreda GT AMG GT R (najvišji navor 680 Nm). GT C se od 0 do 100 km/h izstreli v 3,7 sekunde, za trohico manj zmogljiva različica pa za to potrebuje 4 sekunde. In medtem ko slednji zmore hitrosti do 302 km/h, se GT C-ju merilnik ustavi pri 316 km/h.

PER SAPERNE DI PIÙ: Mercedes-AMG GT R: gli altri piloti saranno verdi d'invidia!

AMG GT Roadster in AMG GT C Roadster se bosta svetovni javnosti v živo prvič predstavila na pariškem avtosalonu.
AMG GT Roadster in AMG GT C Roadster se bosta svetovni javnosti v živo prvič predstavila na pariškem avtosalonu.

Mercedes-AMG GT C Roadster si je od modela AMG GT R sposodil precej športnega znanja. Med drugim krmiljenje zadnjega para koles (ta spreminjata kot in s tem pomagata pri vožnji skozi zavoje) in bloccaggio differenziale elettronico na zadnji premi, ki ga dopolnjuje športno vzmetenje AMG Ride Control. Podobnost se odraža tudi v mišičastem videzu in nadstandardni standardni opremi. Moč na zadnja kolesa prenaša prilagojen 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik AMG Speedshift DCT 7, ki se ponaša s krajšimi razmerji (zgolj sedma je daljša). Na voljo so štirje načini vožnje (od udobne do karseda poskočne ter takšne po lastni izbiri), in sicer C (Comfort), S (Gli sport), S+ (Sport Plus) in I (Individual).


Če vam to ni dovolj, lahko za model Mercedes-AMG GT C Roadster (ta ima vgrajeno tudi batteria agli ioni di litio) izberete paket Anatre, che ha menjalnik prikrojen za dirkalno stezo, dodelan pa je tudi zvok iz izpušnih cevi. Streha je mehka in trislojna (na voljo v bež, črni in rdeči barvi), po okvirju pa se pretakajo aluminij, magnezij in jeklo, ki zagotavljajo, da težišče avtomobila ostaja pri tleh. Razpre se v 11 sekundah, voznik pa jo lahko zapira in odpira do hitrosti 50 km/h. Za zvok v dvosedežni potniški kabini skrbi edinstven prostorski avdio sistem Burmester, za rohnenje samega avtomobila pa znani variabilni izpušni sistem, ki ustvarja zares edinstven športni zvok motorja. Brezstrešni različici modela Mercedes-AMG GT bosta v salone zapeljali jeseni 2017. Cena za zdaj ostaja neznanka.

Mercedes-AMG GT Roadster (2017):

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
mercedes-benz.it

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.